Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev det långa restiden med byte eller fick du tag i en bättre biljett?Sitter vid ett uttag på golvet. Kollar på serie på plattan med hörlurar och laddar mobilen.
Blev det långa restiden med byte eller fick du tag i en bättre biljett?
Skönt det i alla fallDet är relativt ok. Ett byte ca tre timmar i Istanbul
Jag köper aldrig hushållsost utan enbart lagrade eller extra lagrade, då räcker det med ett par skivor istället för cm för att få någon smak.Vi använder också ost, men det är ju pecorino, mozzarella, parmesan, västerbottenost, ädelostar mm. Vanlig påläggsost går det inga mängder av.
Du använder väl egen laddare och inte en stationär?Sitter vid ett uttag på golvet. Kollar på serie på plattan med hörlurar och laddar mobilen.
Definitivt! Pluggade in den i väggen. Det är en usb laddare. Naturligtvis fick jag panik att jag glömt insulinet. Men hittade en penna i handbagaget! Har med mig insulinmätaren och som tur var pep den inte när jag igenom rullenDu använder väl egen laddare och inte en stationär?
För sambon är påläggsost ett måste! Jag varierar lite mer. Ena katten älskar också ost så hon får lite när osten kommer framOk. Men vi använder kanske hushållsost för vi gillar det.
Ja glömde vi är fyra i familjen. Smulan gillart inte Queen.För sambon är påläggsost ett måste! Jag varierar lite mer. Ena katten älskar också ost så hon får lite när osten kommer fram
Vet inte om någon mer svarat, men färska räkor har hållbarhet ett visst antal dygn, till exempel fem eller sju (kommer inte ihåg exakt, men har jobbat med det förr). Om de säljs på dag två från de är fiskade är alltså hållbarhet minst tre dagar till. Jag kan absolut köpa räkor en torsdag och äta på lördag, jag kollar bara datumet.Jag säger nja till räkor i kylen mer än ett dygn. Jag tror att jag hade avstått att äta faktiskt. Skaldjur är känsliga saker!