Hittat drömgården!! Behöver spela eurojackpot..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med om att inte agera på dem och att låta dem ta vägen någonstans. Personligen upplever jag att tanken är ett sätt att få dem ur kroppen, inte in i den. Jobbiga tankar och upplevelser är jobbiga att ha i kroppen också, inte bara i huvudet (det är väl vad som är psykosomatiska symptom, att kroppen blir sjuk av sinnets lidande). För mig skönare om de ”hamnar” någon annanstans än i kroppen.Idag hörde jag något bra, ungefär såhär ”dina förnedrande tankar om dig själv kommer berätta saker för dig men agera inte på de. Låt de komma och sen bara försvinna in i kroppen utan att agera. Då försvinner de”.
Äter du olika ungar varje dag? Hur ser tex måndags ungarna utFredags ungarna med sötpotatispommes och bea blev det idag.
Prokastinerar sista halvan av inlämningsuppgift kraftigt just nu. Funderar därför på om jag inte måste diska lite? Eller kanske måste det dammas? Eller sorteras något i någon låda?
Jag gjorde ett sånt för länge sen när jag var arbetslös.Gjorde ett test om vad för yrke som skulle passa mig och ett starkt tips var brevbärare!
Hahahah, sjukt roligt bevis på hur hopplöst dåligt isolerade de flesta brittiska byggnader är! Men brist på ventilation kan man i alla fall inte klaga på en dag som denna
Sådant har jag gjort flera gånger, standard hos AF och de tjatar om det som om det vore något revolutionerande och som om det vore det viktigaste i världen. Första gången gjorde jag det under andra året på gymnasiet, ca runt 1997, och svaret var antingen inom vården (sjuksköterska eller läkare) eller med att skriva (författare, journalist, översättare). Jag är nu 45 och gjorde samma test för två år sedan igen på uppmaning av AF och fick exakt samma resultat som säkert de andra 10 gånger jag gjort det, på uppmaning av dem.Jag gjorde ett sånt för länge sen när jag var arbetslös.
Svaret blev: glasgravör
Gjorde om testet och svarade lite annorlunda och då blev det: brandman
En släkting till mig bodde i ett höghus i Australien när det kom en cyklon. Tror de fick nåt slags utegångsförbud. Hon filmade och man hörde och såg att det rörde sig. Var väl mest fönstrena som lät iofs.Kurar i soffan och funderar på att sätta på musik eftersom jag blir stressad av att höra vinden som enligt uppgift nu är uppe i 42 m/s i byarna. Jättelöjligt egentligen eftersom jag sitter väldigt säkert här i min marklägenhet, men jag antar att det påminner en om naturens enorma krafter och dem har jag alltid haft väldigt mycket respekt för... Fy sjutton vad det tar i, och då befinner jag mig ändå mitt i stan! Mycket jobb blir inte gjort idag, men eftersom det mesta är stängt känns det som att de flesta hanterar det som en "snow day" (eh, "wind day"?) och jobbar minimalt så jag har inte överdrivet dåligt samvete faktiskt
Men eller hur! När det först började svaja trodde jag att jag var yr, men det blev snart uppenbart att det var golvet som gungade och inte jag! När sängbordet välte första gången blev jag som förtjust ändå.Hahahah, sjukt roligt bevis på hur hopplöst dåligt isolerade de flesta brittiska byggnader är! Men brist på ventilation kan man i alla fall inte klaga på en dag som denna