Hoppas det går braVaken och pirrig, kl 11 är det besiktning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det går braVaken och pirrig, kl 11 är det besiktning!
Ett tips från coachen är att se till att väskan med bebisens grejer faktiskt kommer med när man åker.Idag ska jag ringa löne, ha tag på en bilverkstad och packa inför imorgon.
Helt galet vad mycket grejer en liten bebis behöver ha med sig..
Som tur väl är här vi bara två mil hem om jag glömmer nåtEtt tips från coachen är att se till att väskan med bebisens grejer faktiskt kommer med när man åker.
Mvh har inte alls råkat glömma Marodörens packning när vi skulle till svärföräldrarnas stuga en gång
Det har jag också gjort när vi skulle på förberedelser när dottern skulle döpas, i Malmö så en bra bit hemifrån. Skötväskan glömdes och det insåg jag när jag inte hittade den i vagnen i Malmö... Farmor hade ersättning och flaska och blöjor som tur var... värst av allt var att tågen ställdes in pga snöstorm så jag fick vackert be henne om att sova där och det var ju tur hon hade extra kläder och allt ocksåEtt tips från coachen är att se till att väskan med bebisens grejer faktiskt kommer med när man åker.
Mvh har inte alls råkat glömma Marodörens packning när vi skulle till svärföräldrarnas stuga en gång eller nått sånt
Har precis köpt en digital bingolott ! Brukar spela på nyår och ibland på uppesittarkvällen också.Ikväll blir det uppesittare med Bingolotto. Ska nog leta fram någon slags stickning att underhålla med med då.
Två mil är inte så långt nej och vi överlevde efter en snabb sväng till Brastad för inköp av ersättning, flaska och tvättlappar.Som tur väl är här vi bara två mil hem om jag glömmer nåt
Och för att vara på säkra sidan har jag tagit en stor väska och klämmer ner allting i, mina grejer med. Kanske lättare att komma ihåg då?
Vi löste det med tvättmaskin i stugan till Marodörens kläder och ett snabbt stopp i Brastad för inköp av det som behövdes.Det har jag också gjort när vi skulle på förberedelser när dottern skulle döpas, i Malmö så en bra bit hemifrån. Skötväskan glömdes och det insåg jag när jag inte hittade den i vagnen i Malmö... Farmor hade ersättning och flaska och blöjor som tur var... värst av allt var att tågen ställdes in pga snöstorm så jag fick vackert be henne om att sova där och det var ju tur hon hade extra kläder och allt också
Lag Liten och Lilla.Räkningar är betalda och sparkontot påfyllt, woop woop!
Du kan räkna in mig i laget. Här är också räkningar betalda och sparkontot - tillfälligt - påfyllt. Nästa månad ska jag betala kylskåpet och lite annat "skoj" så då försvinner sparpengar igen. Men, visst, jag är väldigt glad för att jag tjänar såpass bra att jag har råd att köpa nytt kylskåp vid behov!Lag Liten och Lilla.
Du kan räkna in mig i laget. Här är också räkningar betalda och sparkontot - tillfälligt - påfyllt. Nästa månad ska jag betala kylskåpet och lite annat "skoj" så då försvinner sparpengar igen. Men, visst, jag är väldigt glad för att jag tjänar såpass bra att jag har råd att köpa nytt kylskåp vid behov!
Tack och lov för det. Fått tag på bosch och fått tid för reparation sv 10.000 kronors diskstället.Kom på nu att det är ju vanlig arbetsdag idag