Vad gör vi? Del CCVI

athena_arabians

Trådstartare
Vi har vinter...

_20241206_084631.webp

I eftermiddag kommer sambon hem. Har gått all in och fixar trerätters med ostar, coq au vin (där kycklingen legat i vin sen igår) och sen knäckig äppelpaj. Jösses :rofl:
Men det ska bli så mysigt! Har ju dessutom upptäckt att det är riktigt kul att laga mat :D
(hoppas det blir gott nu bara då, annars blir det dubbla portioner paj.)

Senast ändrad:
Har sovit som en klubbad men är fortfarande överväldigande trött så ögonlocken hänger vid fötterna. Varit ute med hundarna på en långsam promenad, bra med godis på de hala partierna....

Försökte äta lite frukost men illamåendet tog över, men det blev i alla fall fyra skedar gröt. Bättre än två gafflar paj i går kväll och en knäckemacka på morgonen och dagen innan tre gafflar korvstroganoff med ris och pyttelite gröt på morgonen. Ska ta en illamåendetablett och gå och lägga mig igen tänkte jag. Som jag mår nu skulle jag kunna sova igenom vintern. Det låtr inte alls illa. Synd inte hundar går i ide också tyvärr.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 016
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 235
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 404
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
279
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka