Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbar normalt 40h/vecka. Den här veckan blev det 50,16 h, jag har bokstavligen jobbat som TUSAN och gjort ett riktigt bra jobb dessutom. Idag skryter jag lite och så återgår jag till att vara ödmjuk imorgon igenjag har dessutom varit på gymmet två gånger, så mycket bra vecka
![]()
Jobbar normalt 40h/vecka. Den här veckan blev det 50,16 h, jag har bokstavligen jobbat som TUSAN och gjort ett riktigt bra jobb dessutom. Idag skryter jag lite och så återgår jag till att vara ödmjuk imorgon igenjag har dessutom varit på gymmet två gånger, så mycket bra vecka
![]()
En kollegas sambo kör 84 timmar varannan veckaBra kämpat! Jag hade på mitt schema 52 timmar var 4e vecka.
Fy... Jag får flexa väldigt fritt så skulle jag jobba 30 timmar skulle ingen bry sig heller... Vi har stor frihet och det uppskattar jag verkligen!Bra kämpat! Jag hade på mitt schema 52 timmar var 4e vecka.
Fy... Jag får flexa väldigt fritt så skulle jag jobba 30 timmar skulle ingen bry sig heller... Vi har stor frihet och det uppskattar jag verkligen!