Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Vad jag vet är alla hotellrum öppna dagtid så man kan gå in och titta. Det finns även en kyrka i snö och is och en isbar inne i hotellbyggnaden. Eller … den byggs ju upp på nytt varje vinter så kan finnas fler utrymmen än tidigare år. Kolla in hemsidan vetja!Ishotellet går alltså att besöka (vintertid då gissar jag?) även om man inte bor där?
Helg! Sällan varit så totalt slut!
Japp. Vad jag vet är alla hotellrum öppna dagtid så man kan gå in och titta. Det finns även en kyrka i snö och is och en isbar inne i hotellbyggnaden. Eller … den byggs ju upp på nytt varje vinter så kan finnas fler utrymmen än tidigare år. Kolla in hemsidan vetja!
Visst är dom roliga dom kräken när dom insisterar att gå på två ben, jag hade en sån modell på ridskolan som alla i stort sett vägrade rida på (privathäst) och han kunde även köra "flytande" busbockningar som aldrig tog slut men vi gillade varann och mig försökte han aldrig få av. Vi blev så samspelta så att först köra en bockningsserie, sen gå på två ben och så avsluta med en bockningsserie som slutade med busgallopp blev vårat paradnummer. Skitrolig häst och ytterst lättlärd, framförallt om det gällde bus.Trött i ryggen. Tror man spänner sig en del på häst som reser sig rätt upp
Nu pepsi Max, Ipren och lösgodis.
Tack gode gud för förkylningen känner jag nu. Annars hade vi hamnat på ett tåg som inte kunde ankomma Göteborg idag då planen var besöka svärföräldrarna i helgen.