En kollegas sambo kör 84 timmar varannan veckahen är dock egenföretagare
Jisses.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En kollegas sambo kör 84 timmar varannan veckahen är dock egenföretagare
Vill inte heller.Ligger med ett par katter under täcket. Stor säng och jag får ändå trängas för att få plats.
Har ingen som helst lust att gå ut mer med hundarna idag, kan de inte använda katternas låda? Vill inte ens kliva upp mer idag, men måste nog pilla i mig en värktablett för har inte tagit sedan igår och har ganska ont + jag borde äta nånting.![]()
Filmen alla minns, och anledningen till att man ogillar att köra bakom en lastbil med timmer...Ska se film, blev så sugen på att se Final Destination igen. Lite kul att Prime kategoriserar den som ”Feel Good”![]()
Stora fördelen med hus, nu måste jag ju gå ut med dem trots att det blir korta rundor pga foten. Tidigare kunde jag bara släppa ut dem och låta dem härja ute en stund, skälla på räven, skrämma rådjur och harar. Saknar min ugglor, tror inte jag kommer kunna höra några kattugglor här.Vill inte heller.
Det har visat sig att han gör ifrån sig på altanen när han är ute där. Nåja, får köra över den med högtrycken när det blir varmt.
Funderar faktiskt på at slä'ppa ut honom där....
Men elementen är bara ljumma så jag antar att det bara är att dra på kläder och ta med honom när jag går till pannrummet.Suck
Varför inte? Tänker att de måste få testa sånt där, man kan börja med ett urvuxet par.Åh vad det är roligt med tonåringarhar varit på en trevlig second hand-runda, och nu är hon ändå sur för att hon inte får sy om två par byxor till low rise efter ett tiktokhack...
![]()
Hur gör man? Frågar åt en tonårsmamma.......Åh vad det är roligt med tonåringarhar varit på en trevlig second hand-runda, och nu är hon ändå sur för att hon inte får sy om två par byxor till low rise efter ett tiktokhack...
![]()
Jobbar normalt 40h/vecka. Den här veckan blev det 50,16 h, jag har bokstavligen jobbat som TUSAN och gjort ett riktigt bra jobb dessutom. Idag skryter jag lite och så återgår jag till att vara ödmjuk imorgon igenjag har dessutom varit på gymmet två gånger, så mycket bra vecka
![]()
Ge dig själv ett köpstopp tills du har ätit dig igenom vad du redan har!Allt färdiggnuggat, stoppat in dem i kylen så de får ligga till sig över natten innan de åker in i frysen. Jag måste verkligen börja äta upp mer och handla mindre. Både halv och 3/4 frysen är helt fullproppade![]()
Ge dig själv ett köpstopp tills du har ätit dig igenom vad du redan har!
Jag känner igen det där, men tomaterna äter du ju iaf upp ganska omgående? Jag har börjat hamstra själv i frysen men i morgon ska jag slänga in en karré i ugnen och sen har jag mat i flera dagar tillsammans med grönsaker och nån god sås/dressing.Ja men så står jag där i butiken med wow extrapris! Har dille på det. Jag måste har ett udda köpberoende. Inte kläder eller liknande utan körsbärstomater och knäckta revbensspjäll.
![]()