jag hinner aldrig göra något med den innan den försvunnit ner i magenVas gott det lät!
Har färsk ananas i kylen så blev tvungen att googla på recept.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag hinner aldrig göra något med den innan den försvunnit ner i magenVas gott det lät!
Halva blev del av en smoothie.jag hinner aldrig göra något med den innan den försvunnit ner i magen
Är så bra för det funkar även på lite omogen ananasVas gott det lät!
Ska definitivt testas!Är så bra för det funkar även på lite omogen ananas
Jag brukar steka i en klick smör och brunt rörsocker och sen när det är klart strö över lite kokos. Tycker det blir så gott med ananaskolasåsen som blir när man häller det över glass senFinns säker fler sätt att göra på dock
![]()
Mykoplasma kanske? Är det inte det som går mycket nu? Sök vård, tycker jag.
Men, OJ, det där låter väl inte precis som en vanlig förkylning??
Här är -8 och så står det att det känns som -15 och det gör det sannerligen. Jösses vad jag frös om händerna när jag var ute om hundarna, ville bara in. När jag blir sådär stressad så blir doggarna trilskiga och testar mina gränser som för att kolla hur mycket tålamod jag harHör hur hunden snarkar från sovrummet - ska nog ta och följa hans exempel. Men förhoppningsvis utan att snarka då! Blir nog ytterligare en svinkall natt. Redan -7 grader och det har klarnat upp. Det var väldigt vackert ute när jag nattade hästarna för en liten stund sedan
.
Ingen värmebalja?-10 . Blir många gånger t stallet idag för vattna hästarna.