Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara en pepsi max?Har precis varit och veckohandlat.
Ganska tydligt vart mina pengar går, det är inte till min mat iaf
Visa bifogad fil 162395
Jag var också påpälsad till max på min promenad. Mötte en man i shortsÅkte och handlade eftersom plötsligt var himmeln blå. Helt proppfullt på bussen, en lördag eftermiddagTvärbanan var överfull med en massa bajare, antar att det är match någonstans. Aprilväder eftersom det plötsligt öste ner snö igen.
Förundrades över en tjej som hade högklackat och minikjol tillsammans med en tunn jacka. Hur vågar man gå i högklackat i sånt här väder med is under snön. Såg även en man med uppknäppt jacka, bar mage och tunna träningsbyxor. Själv var jag påpälsad med den kalla vinter jackan, tjocka strumpbyxor under jeansen, halsduk, mössa och vantar.
Bara ett tjugo packBara en pepsi max?![]()
Bara en pepsi max?![]()
Och snöar och snöar!Det snöar och snöar.
Tänkte bara att man fick köpa två paket billigt. Hur jag nu kan veta det..20 burkar, lagom för en vecka
Dricker ju energidryck också![]()
Tänkte bara att man fick köpa två paket billigt. Hur jag nu kan veta det..![]()
Det är ishockey ikväll. Vill jag se ishockey? Nope! Vilm sambon se ishockey? Har påven en rolig mössa? Så ishockey it is. Funderar på att kolla youtube med lurar. Men först måste Marodören somna.