Vad gör vi? Del CCIX

Jag slösurfar på Instagram där kommer det upp sånt hela tiden. Det vi åt häromdagen hittar jag inte nu. Men tex pasta ost och skinksås har vi gjort.
Jag har inte spagetti till det utan andra pastaformer. Det var lite det som var grejen, jag äter väldigt mycket pasta, och ris, med då i andra former än spagetti just, därav att jag har så mycket spagetti kvar. Det är enkla matlådor att ha i frysen, olika pasta med pastasåser.

Jag har inte spagetti till det utan andra pastaformer. Det var lite det som var grejen, jag äter väldigt mycket pasta, och ris, med då i andra former än spagetti just, därav att jag har så mycket spagetti kvar. Det är enkla matlådor att ha i frysen, olika pasta med pastasåser.

Äter du bara vegetariskt?

Sa googla efter spagetti sas🙂

Uj så pass! Kul med äldre bilar :)
Vi köpte den -08 när jag övningskörde. Då hade ett äldre par ägt den och den var i ett fantastiskt fint skick. Stått i garage, inte blivit körd på vintern och full servicebok
Den går jättebra men vi har inte varit lika rädd om den så rosten har smugit sig på.
Men jag kör lite och den kostar 1700:- i försäkring per år så eftersom den går bra så tyckte jag att det var värt att ge den två år till.(Om inget händer)

Om jag vill ha tips pa nagon ny kul pasta sas, eller hel ratt, sa googlar jag efter det och letar bland de milliontals recept som finns. "Pasta sas med tomat" eller kanske, "Pasta sas utan tomat" 🙂
Jo jag vet, jag undrade bara vad hon menade, eftersom jag redan hade förklarat att jag förbrukat "pasta" och har just spagetti kvar. Så jag vet att man kan göra pastasås, men jag tycker inte allt passar sig till spagetti och hade svårt att komma på annat än köttfärssås.

Men uppenbart var det dumt så ska inte förstöra tråden mer. Ber om ursäkt.

Nattat dottern, jag och sambon sitter i varsitt rum vid varsin dator. De stora barnen är hos sin pappa. Om något flyttar sig i köket igen nu så kommer till och med sambon bli tvungen att erkänna att det spökar här
Så du är också med i "klubben", här rör det på sig lite nu och då, jag har kommit på vem som hälsar på när jag släckt lampan och ska sova iallafall, det är grannens gamla schäfer för vi hade ett speciellt band han och jag. Jag har känt att nån lagt nosen på täcket så jag testade med hans namn och sa godnatt, då hörde jag ljudet av nån som la sig under soffbordet och så en djup suck och den sucken går inte att ta miste på.:heart

Vi köpte den -08 när jag övningskörde. Då hade ett äldre par ägt den och den var i ett fantastiskt fint skick. Stått i garage, inte blivit körd på vintern och full servicebok
Den går jättebra men vi har inte varit lika rädd om den så rosten har smugit sig på.
Men jag kör lite och den kostar 1700:- i försäkring per år så eftersom den går bra så tyckte jag att det var värt att ge den två år till.(Om inget händer)

Det tror jag det, då! :). Ja visst, det är ju ändå billigare att slippa skatten :). Vår äldsta, ffa sambons då, BMW blir veteran i år- gött att slippa den dyra skatten den haft.

Jag hade en likadan fast från -89 när jag bodde på samma ort som dig för typ 12 år sedan. Fanns många sådana bilar där då.
Sedan flyttade jag och bilen tids nog till storstan och då vände sig folk efter den när jag kom körandes. 😅

Jag hade en likadan fast från -89 när jag bodde på samma ort som dig för typ 12 år sedan. Fanns många sådana bilar där då.
Sedan flyttade jag och bilen tids nog till storstan och då vände sig folk efter den när jag kom körandes. 😅
Vilken färg? (Nyfiken på om jag såg dig)

Nu är ju många köpta till A-traktorer.

Nej inte alls faktiskt, det är lite olika :)
Men jag får googla så jag inte hackar tråden mer. :)

Tänkte så jag inte kommer med recept på kött och du inte äter det ☺️. Stek fläskkotlett, lägg sedan i gryta med mozzarella du skivar och låter smälta ner på med en god tomatsås, typ Barilla-sås, passar fint med spagetti 😀

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 355
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 019
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 140
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 073
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Problemet med hundsmuggling!