Dottern har gått till skolan. Jag ska fixa lite här hemma. Massor av sport sen också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör korvsoppa på köttkorv. Tycker den korven blir mycket godare i soppan.Äter tomatsoppa och ris med bacon och lite ostbitar i och tittar på Chigago Med.
Blev plötsligt så sugen. Gjorde korvsoppa i går och åt det till lunch i dag och även om det var gott så är korven rätt smaklös (soppan är inte smaklös, utan god, bara korven dock) så jag var sugen på lite mer smak nu. Äter fortfarande lite för mycket knäckemackor och har ätit det med ägg också i dag, riktigt gott, men måste köpa mer knäckebröd, ägg och leverpastej, måste handla med andra ord. Pga ett ep anfall jobbade jag inte och har inte haft energi nog till att ta mig till affären heller. Då är det ändå rätt skönt att jag ändå har mat hemma så att jag kan dra ihop något i alla fall. Berättade för min syster för någon dag sedan att mina makaroner (pasta, men inte spagetti) är slut nu och jag har inte köpt några sedan jag flyttat hit för två år sedan. Jag hade en drös med mig när jag flyttade hit, runt 4 kg, olika sorter samt då och då har det kommit någon sort i Smakbox, men nu är mina makaroner slut. Spagetti samma med, har fortfarande 5 förpackningar, 500 gram vardera oöppnade (vad gör man med spagetti förutom spagetti och köttfärssås?).
Får frysa in korvsoppan så jag slipper äta samma varje dag också. Matlådor är bra!![]()
Kastar ut fråga ifall att någon har koll. Ska köpa necessär på stora Åhléns inne i stockholm... Var går man? Finns det en sminkavdelning?
Har ganska lite tid på mig så har inte så mycket tid att vimsa runt![]()
Visste att man kan lita på BukeVäskor och accessoarer finns "bakom" sminkdelen på samma plan som Drottninggatan. Det kan också finnas necessärer på samma plan som tunnelbanan, vid hudvård etc.
Väntar fortfarande.Väntar en tvättmaskinsminut.