Vad gör vi? Del CCIX

Sitter snart i samma sits, fick svar från ag att de inte kunde fixa intyget förrän februari så nu har jag påminnt om det men har inte ens fått svar från ag att de sett mailet.

(Jag fick dock min slutlön i januari med 20 semesterdagar inkluderade så jag klarar februaris räkningar ändå. Det är alltså bara störigt för mig just nu. Men kan ju bli jobbigt i mars...)
Åh usch inte roligt! Hoppas det reder sig för oss båda snarast :heart

Startat pannan, dammsugit huset, hämtat och burit in ved till kaminen och petat lite på ett till fönster som ska renoveras. Fönsterkittet satt som berget så blev lite omotiverad att fortsätta 😅 Jag kanske får lägga lite tid på vedklyvning i stället 🤔

Sambon meddelade att han kommer hem sent, men han skulle försöka hinna förbi en teaffär och köpa mer jordgubbste till mig.
Fönsterkitt som sitter "som berget" låter jag sitta kvar. Jag rensar bara bort löst kitt innan jag kittar om.

Tack för att du säger det, för jag kände lite samma sak. Det skar sig mot mina egna värderingar och nu när det landat så kanske det bara ger en tydligare bild av att jag fattat rätt beslut.
Sen tycker jag nog att den frågan är rätt gränslös i den situationen. Varför ska nuvarande chef ha svar på sådant?

Frågor i stil med "vad kunde vi ha gjort för attdu skulle stannat kvar", tycker jag är bättre. Där kan svaret ge information som organisationen kan använda sig av, om den vill. Men den frågan handlade ju om din person. Jag tycker inte att det låter snyggt.

När sambon trodde et stod 180 och inte 280 på ugnen. Perfekt en dag när vi inte orkade laga mat och inte har ngt annat som kräver noll insats. 🙄😅
Sallad och semla blev middag. 😅
IMG_2806.webp

Har varit hos plastikkirurgen på återbesök. Det ser fint ut men inte helt läkt (inget oroväckande). Räcker dock med att tejpa och så fick jag en ny BH. Den tredje från vården.

Hon trodde att det blir återbesök hos kirurg eller onkologen redan nästa vecka för svar från patologen.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 355
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 019
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 141
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 074
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka