Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Larm? Varför? Det är väl bättre att se till att inte ha nåt som är värdefullt snabbt gripbart istället. Jag har funderat på att sätta upp en skylt på dörren "Tänker du göra inbrott här så ring så kan vi leta efter värdesaker tillsammans."Läste precis en artikel om en familj vars fiber blev avgrävd och de därmed blev av med sitt wifi. Tråkigt såklart. Vidare stod det att någon i familjen då "tvingades" stanna hemma under hela helgen för att villans larm inte fungerade utan wifi. Är det så alla andra utan larm gör? Har någon hemmavid hela tiden? I så fall har jag gjort fel hela tidenNu ska jag duscha och hoppa i säng.
Håller tummarna. Själv väntar jag fortfarande på vårt element..Hoppas kunna komma hem till en varmare lägenhet idag![]()
Det beror kanske på var och hur man bor?Larm? Varför? Det är väl bättre att se till att inte ha nåt som är värdefullt snabbt gripbart istället. Jag har funderat på att sätta upp en skylt på dörren "Tänker du göra inbrott här så ring så kan vi leta efter värdesaker tillsammans."![]()
Exakt, jag bor ju också på landet och enda gångerna det är låst är när jag åker hemifrån och på natten, bilen låser jag inte ens i stan för det finns aldrig nåt värt att stjäla i den iallafall.Det beror kanske på var och hur man bor?
Jag låser ytterdörren när jag åker iväg. Men ska jag bara rasta hunden är det olåst.
Bilen låses sällan
Bor på landet och tänker att om nån verkligen vill in finns stora fönster
Sitter snart i samma sits, fick svar från ag att de inte kunde fixa intyget förrän februari så nu har jag påminnt om det men har inte ens fått svar från ag att de sett mailet.Kul att a-kassa dröjer pga företag är slöa med arbetsgivarintyg trots påminnelse. En månad har jag väntat. Riktigt uselt.
Hoppas ni snart får ert element!Håller tummarna. Själv väntar jag fortfarande på vårt element..