Tack! Jag blir förundrad varje dag över vilken vansinnig tur vi har haft!Så glad för er skull att ni verkar ha hittat er pärla.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag blir förundrad varje dag över vilken vansinnig tur vi har haft!Så glad för er skull att ni verkar ha hittat er pärla.![]()
En sån som lagar saker som går sönder, inte har mögliga fastigheter, inte har ekonomiska oegentligheter, inte är med i kriminella gäng etc. En som inte tar ocker-hyror.Vad är en seriös hyresvärd?
Jag vill inte hyra av en dålig värd för mitt psykiska mående kommer inte klara den stressen. Varit där redan och det går inte att leva så för mig.Väldigt svårt
Nu ska jag hyra av en sk dålig värd men då vet jag iaf vad jag kan förvänta mig
Att hyra av kommunen är ingen garanti har jag insett
Tänker att det inte borde vara så svårt att hittaEn sån som lagar saker som går sönder, inte har mögliga fastigheter, inte har ekonomiska oegentligheter, inte är med i kriminella gäng etc. En som inte tar ocker-hyror.
Jag har bara haft rimliga hyresvärdar, eller ja, förutom möjligtvis en som förnekade förintelsen. Men som hyresvärd var han väl bra dock.Jag vill inte hyra av en dålig värd för mitt psykiska mående kommer inte klara den stressen. Varit där redan och det går inte att leva så för mig.
Vilken annorlunda färg och teckning! Eller är det ljuset som förvillar? Helstrumpor bak och vita kotor fram
Enligt mig så har fyrverkerier och smällare öht. inget berättigande alls så för mig kunde detta helt få försvinna. Jag har ju haft turen att ha hästar som gärna velat vara mitt i smeten när det smällt och rumlat och hade jag tänt en fyrverkeritårta i hagen hade hästen blivit överlycklig, ja hon VAR knäpp på riktigt.Ringde polisen för en liten stund sedan. Var några var ute och sköt med smällare/fyrverkerier och min lille fåntratt är skotträdd och matte blir arg att man öht använder skiten och vid fel tid på året.
Bad polisen om de ändå hade någon bil ute att de kunde köra förbi här.
Detta med en fördeg vet jag att min mamma har gjort några gånger och det blir mycket braHELP ... har nagon ett gott recept for semmelbullarna? Jag tankte gora semlor, sjalva mandelmassan och hela "mojset" har jag klam pa, men jag tycker att bullarna brukar bli lite val torra. HELP