Vad gör vi? Del CCIV

Eh, var det riktat till mig? Ovanstående inlägg gällde ärkepuckot som förstört en 1800-talslägenhet :D

/Mvh byggnadsvårdsgalningen
Nix, trodde först att ditt inlägg syftade på den situationen också eftersom det vore ett rimligt straff även i det fallet :D ... men jag såg sedan att det var svar på ett annat inlägg. Har dock varit ett flertal om just jaktincidenten de senaste sidorna, så det var dem jag syftade på :)

Nix, trodde först att ditt inlägg syftade på den situationen också eftersom det vore ett rimligt straff även i det fallet :D ... men jag såg sedan att det var svar på ett annat inlägg. Har dock varit ett flertal om just jaktincidenten de senaste sidorna, så det var dem jag syftade på :)

Jag har starka känslor när det gäller tidsenlig renovering :angel: :rofl:

Nej, 7 tävlingshästar ,där alla har egna färger o utrustning och en matte med för mycket pengar eller köpgalen, sen orkar jag inte sälja pga alla krånglande ev köpare,bilder o ännu flera,tusen frågor o sen dyker dom ändå inte upp, så nu ligger det som är kvar i typ 5 stora ullaredsbagar

Aldrig funderat på att skicka in det till Equused? Som säljer åt dig? Inte använt det själv men fungerat bra för kompisar som inte heller riktigt orkat med processen med att sälja. Tror de fick behålla någonstans 60-70 procent av försäljningspriset.

Googlar efter div. prylar som är bra att ha i en campervan. Dagens utflykt gick med andra ord toppen och vi hoppas kunna hämta hem vår nya kompis om lite drygt en vecka :love: Helt galet att det faktiskt blir av, vi har pratat och pratat och undersökt och undersökt och pratat och pratat om det här i mer än ett år! Väldigt läskigt, men spännande och roligt! När fötterna börjar kännas kalla påminner vi oss om den här resan vi hade i våras och hur många fler sådana fantastiska stunder vi förhoppningsvis kommer att kunna få efter detta inköp.

Blev ett riktigt bra och härligt ridpass idag 😃😍; la ut bommar enligt banskiss till kommande pay and jumpen på distans; kan säga att det var den mest aktiva halvtimme på länge; pust för oss båda 😄. Gas fanns (broms med, fina förhållningar) i trav och galopp I uppvärmningen och så fyra gånger över banan med bommar blandat trav och galopp och höll bra tempo framåt- mycket roligare när man släpper loss lite 😁. I nedvarvningsjoggen var pållan bra lösgjord 😍.
Sen lördagsmys med älsklingen med tacos, cider och lite gotta i min fina nya mulleskål till Idol med svenska låtar som tema, himla härlig lördag! 😍

Lyckades inte somna om efter att ha vaknat och gett katten frukost. Torkade av lite i köket, åt en macka och nu sitter jag i soffan. Tänkte plugga lite innan det är dags för vår tvättid.

Höll på att dåna när sonen gjorde morgon 02.20, tills jag insåg att klockan ställts tillbaka. Så den var ju ”egentligen” bara 03.20. 😆 Nåväl, jag lyckades övertala honom att chilla en stund iaf och klev inte upp förrän runt 4.

Nu te och äggsmörgås, när det ljusnar ska jag släppa ut hönsen men de sover ännu.

Vet inte vad dagen ska innehålla. Behöver ta oss iväg och posta paket då passar nog på att handla också, men i övrigt är det blankt. Ska ju bli regn idag så det kanske bara blir en lugn dag hemma. Baka bröd kanske? 😀

Han har blivit anklagad för flera sexuella övergrepp. Jag tror det är tre olika kvinnor, har ärligt talat inte orkat läsa ikapp allt... men han har dragit sig tilbaka från flera stora projekt som följd, inklusive filmatiseringen av The Graveyard Book. :(
Men usch..

https://www.expressen.se/nyheter/sv...aem_yiPV-TYaMEWMb9jlJ6fOzw#Echobox=1729960122

Gud vilket bra initiativ! Nu bor jag i lägenhet och blir inte särskilt hårt drabbad av utklädda barn som ringer på i tid och otid under flera dagar men hade jag bott i ett villaområde hade jag förmodligen varit konstant vansinnig under halloween.

Det borde ju vara superenkelt för föräldrar att lära sina barn att inte ringa på hos människor som inte har något pynt utanför huset.

Jag föredrar sommartid framför normaltid, utan tvekan. Men just den här första morgonen när klockan ställts om är inte så tokig ändå!

Vaknar utvilad och med en "gratistimme" extra. Jag lyxar till det med fattiga riddare och en stor kopp te till frukost, sådant där som jag inte brukar ha tid för annars :d

Senare ska jag ut och rida både min egen och dotterns ponny - ännu mer lyx att få rida inte bara en, utan två så trevliga ponnyer!

Som grädden på moset ska jag åka och mysa med ett gäng valpar framåt kvällen :heart

Vaknade tidigt pga omställning av klockan.
Men då får man mysa eller som vi säger myfa.
IMG_1275.webp

Gjort ett röj i syrummet. Blev en hel del stuvar upplockade från golvet. En sopsäck vävda och tre pappkassar trikå. Vad ska jag ha allt till? Funderar på att sälja av. Vore skönt att minska förråden lite. Men orkar jag med besvärliga köpare? Den eviga frågan..

Jaja, vi får se. Nu ska jag göra av med lite stuvar genom att sy tänkte jag. Frågan är vad jag ska sy.. Vi har massor med kläder alla tre.

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
3 676
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 984
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 965
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
77 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka