Vad gör vi? Del CCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker vakna till liv efter att ha sovit lite för länge. Jag hade helt glömt bort tidsomställningen och var alldeles groggy när maken väckte mig och sa att jag faktiskt sovit i 11 timmar :eek: Väldigt skönt, jag behövde verkligen det, och lyxigt att få en sådan lång sovmorgon utan att halva dagen försvinner (jag har alltså varit vaken sen typ 10 lokal tid). Ska snart masa mig in i duschen och sedan väntar Skype med mina föräldrar, som just kommit hem efter att ha hälsat på släkten i USA, och senare idag bowling + middag + bio på stan 😊

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 599
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 019
Tjatter Det frågade sambon mig när han läste på ett papper hemma. Va? sa jag. -Te-samo-far - vad är det? Jag kastade en blick på pappret och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 050
Senast: Badger
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 760
Senast: bumpo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka