Fått bekräftelse på lägenheten i Varberg! Ska bli skönt att komma bort några dagar och fokusera på skrivandet, dessutom i en annan miljö!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det sa jag ju för flera år senfunderar på det, det är mycket lättare i Danmark att få köns bekräftande vård i Danmark än Sverige.
Tackar, men du vet att jag knase inte haft möjligheten att göra något med det fören nu.Det sa jag ju för flera år sen
Ditt barn blir ju äldre, du har massor att sy även om barnet har kläder nu?Jag har gjort en hög bodys till en kompis. Men det syns inte i tyghögen
Jag har massor med kläder upp till storlek 86. Så även om han växer har jag massor med kläder för minst ett halvår till.Ditt barn blir ju äldre, du har massor att sy även om barnet har kläder nu?
Oj, han blir väl äldre än så hoppas jag?Jag har massor med kläder upp till storlek 86. Så även om han växer har jag massor med kläder för minst ett halvår till.
Ja, men stuvar är små. Det räcker liksom inte till större grejer.Oj, han blir väl äldre än så hoppas jag?
Påslakan? Örngott? Gardiner till barnrummet?
Kasta eller skänkJa, men stuvar är små. Det räcker liksom inte till större grejer.
Tar emot att kasta, det går ju fortfarande använda till grejer. Skänka/sälja billigt har jag testat, men det är liksom kilovis med tyg och folk vill att jag bjuder på frakten..Kasta eller skänk
Kalsonger? DET kan man inte få för många av när man har barn, lovar Annars så skänk bort det kanske.Ja, men stuvar är små. Det räcker liksom inte till större grejer.
Se inlägg ovan. Går dessutom inte sy av vävt tyg.Kalsonger? DET kan man inte få för många av när man har barn, lovar Annars så skänk bort det kanske.