Ah, då är det ju knepigare.Ja det vore nåt. Men sist jag la ut om skänkes i en sån Facebookgrupp ville ingen ha..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, då är det ju knepigare.Ja det vore nåt. Men sist jag la ut om skänkes i en sån Facebookgrupp ville ingen ha..
Det var du som skrev att bitarna var för små att sy kalsonger av OCH att det var vävt tyg. Det tolkar jag som att det är små bitar, så om det är så små bitar så att man inte kan sy något i storlek av ett par kalsonger (alltså vad tusan som helst annat än ett par kalsonger men i samma storlek!!!!), vilket var mitt tips eftersom bitarna var små (du skrev det i ett tidigare inlägg) så är det ju inte mycket att spara på ens.Och jag fattar verkligen inte vad kalsonger har med vävt tyg att göra.
Ja, åtminstone då var det nog många som skänkte så det var ingen som ville ha..Ah, då är det ju knepigare.
Ja det är ju jävligt hjälpsamt. Något i storlek som kalsong men i ett helt annat materialMen det handlar inte om kalsonger längre, utan något i samma storlek som kalsonger.
Jag hade 2 lådor kvar utan handtag och köket har varit klart i någon månad, nu blev det äntligen gjort.Nu har jag ÄNTLIGEN målat i köket med den fina gröna färgen från hallen bredvid. SÅ nöjd jag blev ! Köket började som en horribel mörkt grön historia när vi flyttade in. Sedan målade jag ljusblått, vilket ju inte var speciellt ombonat. Sedan blev det tapeter på två väggar, och den ljusblå färgen fick hänga kvar på de andra väggarna. Men nu äntligen har de fått en ny mjuk gröngrå nyans som är så mycket mer ombonad och lugn ! Och som matchar tapeten ännu bättre också.
Jag hade en försenad biblobok hemma som jag inte tänkte orka läsa ut pga att den var så djup att inget fastnade i hjärnan. Men några timmar innan jag skulle lämna igen den så tänkte jag att det är så lite kvar (3-4 kapitel) så jag läser det sista nu.Man behöver inte läsa klart böcker man inte gillar.
Messenger är gratis …Sen något år har jag pratat med mamma via Wattsapp och det har fungerat tillfredsställande. Sen blev det plötsligt omöjligt. Det bröts hela tiden och om det kopplade upp så var kvaliteten usel så det gick inte att prata. Mina telefonräkningar blev astronomiska. Nu plötsligt så fungerar det igen. Jag har testat då och då och då har det inte fungerat men nu idag gick det. Ingen aning om varför men jag är glad om mina telefonräkningar blir mindre.
Nu har jag ÄNTLIGEN målat i köket med den fina gröna färgen från hallen bredvid. SÅ nöjd jag blev ! Köket började som en horribel mörkt grön historia när vi flyttade in. Sedan målade jag ljusblått, vilket ju inte var speciellt ombonat. Sedan blev det tapeter på två väggar, och den ljusblå färgen fick hänga kvar på de andra väggarna. Men nu äntligen har de fått en ny mjuk gröngrå nyans som är så mycket mer ombonad och lugn ! Och som matchar tapeten ännu bättre också.
Säger bara - "sista listen"...Jag hade 2 lådor kvar utan handtag och köket har varit klart i någon månad, nu blev det äntligen gjort.
Bara lite tapet kvar.
Sen blir man såååå nöjd
När ska jag komma?Multitaskar, bakar en äppelkaka och lagar middag, idag blir det potatis, gräddsås på skyn från köttet och stekt fläskytterfile och så klart gele
Jo, men hon har ingen dator.Messenger är gratis …
Finns för mobilen också.Jo, men hon har ingen dator.