Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter på marken och tittar på övriga familjen som gör det här.Visa bifogad fil 150808
Min mamma fick in en pinne i benet en gång. Gick med den i typ en vecka innan hon fick hjälp av vården att ta ut den. När hon sökte hjälp första gången fick hon bara ett bandage. Pinnen satt kvar i benet.Jag hade flax idag när jag plockade svamp. Av oklar anledning gick jag rakt in i en död och mycket vass pinne på en gran. Det låter kanske inte så flaxigt, men med mindre än en halv centimeters marginal undgick jag att ögat perforerades. Nu ser jag bara allmänt illa tilltygad ut.
Ta
Tack! Då kan man ju köpa boken och plugga själv och anmäla sig!
Men man behöver skaffa körkortstillstånd innan va? Fasen hade jag vetat detta hade jag satsat på att läsa teori på semestern.
Nu hoppar jag bara in här. Man bör inte plugga och göra provet och sedan övningsköra (vilket man behöver körkortstillstånd för) för resultatet på provet gäller bara en viss period där man ska lyckas köra upp under.Ta
Tack! Då kan man ju köpa boken och plugga själv och anmäla sig!
Men man behöver skaffa körkortstillstånd innan va? Fasen hade jag vetat detta hade jag satsat på att läsa teori på semestern.
Jag är också kass på sånt där. Fattar inte hur alla andra bara fattar hur det fungerar???Antingen har jag otur i vård, eller så är jag sämst på vård.
Ringde och fick tid av växeln 11.30. Nu är klockan 13.09. Ringer igen men då är mitt nummer redan registrerat och de ska ringa så snart de kan?
Behöver ju lösa detta till torsdag Den enda informationen jag fått i påminnelsesms är "besöket är digitalt".
Jaha? Digitalt hur? Vilken app? Vilken hemsida? Är det via telefon? Är det via Discord kanske?
Inte konstigt att äldre inte klarar av sånt här.
Min mamma fick in en pinne i benet en gång. Gick med den i typ en vecka innan hon fick hjälp av vården att ta ut den. När hon sökte hjälp första gången fick hon bara ett bandage. Pinnen satt kvar i benet.
Jag är lite rädd för pinnar
Du kunde ha tagit roslagsbanan till ArningeHar lyckats krångla mig ur tunnelbanan (jag kan typ gå vilse i en skokartong har noll lokalsinne )och sitter nu på bussen mot Arninge
It's a curse! Tycker det aldrig har o-krånglat för mig att söka vård, alltid något snurr kring någotJag är också kass på sånt där. Fattar inte hur alla andra bara fattar hur det fungerar???
Bokade en läkartid via 1177 och tänkte gud vad smidigt att boka här. Behövde sen avboka den pga sjukdom men när jag ringde vc så sa dom bara att jag inte hade någon bokad tid. Nähä okej. Fattar inte hur alla tycker saker är så enkelt men för mig funkar det inte.
Då skall du veta hur mycket inzoomad bilden är. Hon var bara en liten prick i verkligheten högt upp i talltoppen.Jag behöver skaffa bättre läsglasögon, för jag imponerades över hur du hade fått till en så bra makrobild på spindelnätet!
Usch. Jag hade aldrig klarat av att bo kvar på ett ställe där folk stjäler från sina grannar...Är arg och less på folk. Besviken.
Men stallet gick bra ändå iaf, så får väl leva på det idag.