athena_arabians
Trådstartare
Magen har totalt ballat ur igen och jag funderar på om jag borde gå hem eller vad sjutton jag ska göra...
Ring och boka en läkartid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Magen har totalt ballat ur igen och jag funderar på om jag borde gå hem eller vad sjutton jag ska göra...
Har redan en, torsdag. Måste dock ringa och fråga hur jag ska göra för den är digital men jag har fått noll info om hur jag tar mig in på läkartiden, vilken app osvRing och boka en läkartid
Kolla på 1177? Region Uppsala använder appen Min hälsa.Antingen har jag otur i vård, eller så är jag sämst på vård.
Ringde och fick tid av växeln 11.30. Nu är klockan 13.09. Ringer igen men då är mitt nummer redan registrerat och de ska ringa så snart de kan?
Behöver ju lösa detta till torsdag Den enda informationen jag fått i påminnelsesms är "besöket är digitalt".
Jaha? Digitalt hur? Vilken app? Vilken hemsida? Är det via telefon? Är det via Discord kanske?
Inte konstigt att äldre inte klarar av sånt här.
Står inget där...Kolla på 1177? Region Uppsala använder appen Min hälsa.
Ja du vet inte va skivorna heter, samma som i v-rummet som fäste! Men kanske var en regel ovanför där men inre där jag valde att hänga fruktkorgarna i köket. Tänkte plötsligt på om man kunde tagit hjälp av plugg? Såna fanns ju förr minns jag