Har inte så mycket till val just nu, men letar nytt boende iaf.Usch. Jag hade aldrig klarat av att bo kvar på ett ställe där folk stjäler från sina grannar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte så mycket till val just nu, men letar nytt boende iaf.Usch. Jag hade aldrig klarat av att bo kvar på ett ställe där folk stjäler från sina grannar...
Nu hoppar jag bara in här. Man bör inte plugga och göra provet och sedan övningsköra (vilket man behöver körkortstillstånd för) för resultatet på provet gäller bara en viss period där man ska lyckas köra upp under.
Kom på nu att det kanske inte gäller vanligt körkort utan ett tillägg eller vad man ska säga? Då är det nog annorlunda..
Det där är intressant - detta med ni/du.
Jag växte upp med att ni var något man använde till folk man inte kände så väl, eller som respekt.
Min far hade t.ex. aldrig duat sina föräldrar
Det skaver fortfarande att ni anses ohövligt. Fattar intellektuellt men det känns helfel.
Tittar på friidrotten från OS, Duplantis är ju verkligen helt otrolig
Det finns de som säger att jag har fel jobb när jag inte vill börja jobba igen. Men det har jag inte, jag älskar bara ledighet, allt det kravlösa.
Då skall du veta hur mycket inzoomad bilden är. Hon var bara en liten prick i verkligheten högt upp i talltoppen.
For mig ar det sjalvklart att saga ni om en person och ett djur. Vem ar det som ska in till veterinaren annars?
Sa jag var tvungen att kolla vem Duplantis ar. Jag kan tala om att "over here" ar vi tydligen ocksa mycket stolta over honom. Massor av skriverier typ: Louisiana born Duplantis, eller American-Swedish Duplantis, och liknande. Inte pa nagot stalle har man glomt ta upp hans dubbla medborgarskap.
Jag alskar mitt jobb. Ledig i 10 veckor (jag har gjort lite recrytering for att det ar kul, men har varit ledig hela sommaren!) sedan jobbar jag halvtid, 2 timmar pa morgonen och 2 timmar pa eftermiddagen, som ger mig mitt pa dagen ledigt. Helt perfect, jag kan leka med hundar hur mycket jag vill daremellan.
Som jag skrev så är jag nöjd med mitt jobb. Vill inte ha ngt annat. Men jag vill hellre vara ledig.
Fast, klattrar hon upp och ner? det ser ut som om du sitter ovanfor henne och tar bilden.
Ett år för BE är det, då kan man ju känna sig lite tvungen att faktiskt få tummen ur att övningsköra och köra upp tänker jag.Nu hoppar jag bara in här. Man bör inte plugga och göra provet och sedan övningsköra (vilket man behöver körkortstillstånd för) för resultatet på provet gäller bara en viss period där man ska lyckas köra upp under.
Kom på nu att det kanske inte gäller vanligt körkort utan ett tillägg eller vad man ska säga? Då är det nog annorlunda..
Så snygg grön! Namn på färgen?Visa bifogad fil 150827
Äntligen! Byrån ska bort men nu ser det ut och funkar som en matsal igen
Tack så mycket! Älskar att den är varm men ändå inte skarp. Denna heter Warm Wasabi, från NewWallsDE på EtsySå snygg grön! Namn på färgen?
Det gjorde jag inte. Å andra sidan så var det ziplines också som de åkte med. Men jag var på lägre nivå.Fast, klattrar hon upp och ner? det ser ut som om du sitter ovanfor henne och tar bilden.
Bakat en kaka. Borde göra middag
Gillar hur du tänker Den behövde tyvärr stå till sig lite i kylen innan attack så hunnit blanda ihop någon form av mat innan...eller äta kaka
Du kunde ha tagit roslagsbanan till Arninge
Sitter på tåget på väg till London för jobbresa. Om cirka 4 timmar kommer det vara JAG som virrar runt som den vilsna turist jag är på tunnelbanan, så du är inte ensam @Islandshästryttare