Glassen var väldigt god, som vanligt
Ska nog vara vaken någon timme till iaf.
Ska nog vara vaken någon timme till iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svårt med tanke på nivån av grisighet den hästen håller.Du får helt enkelt introducera hur mycket mindfulness det är att mocka medan du tränar
Svårt med tanke på nivån av grisighet den hästen håller.
När jag bara ska mocka till en egen häst tycker jag ändå det är rätt mysigt iom att både häst och stallkatt är med i boxen och umgås.
Du får säkert alla dina frågor besvarade idag . Om du har försökt att få info nu i sommar så kan det ju vara semestrar som har ställt till det. Man vet ju hur Sverige är i juli...Första dagen på skolan idag. Nervös då jag är osäker på hur jag ska hitta. Varit där en gång på öppet hus, men inte fått något beskrivning om hur jag hittar trots att jag bett om det.
Bad också om att få reda på om jag behöver tillstånd för att parkera, men fick inget svar om det heller..
Är det en sådanhär?Jag blir knäpp!
Igår köpte jag en ny mobil till morsan. Det följde såklart inte med någon laddare. Däremot följde det med en laddsladd. Well. Det är iphones egna kontakt som ska in i mobilen, och i andra änden är det USB-C. Hur jag än letar så kan jag inte hitta någon adapter för själva väggkontakten som går att använda med USB-C. Är jag så kass på att leta eller vad är problemet?! Morsan skulle behöva använda sin nya telefon imorgon, men det börjar kännas omöjligt.
https://www.elgiganten.se/tjanster-tillbehor/batterier-laddning/laddare ?Jag blir knäpp!
Igår köpte jag en ny mobil till morsan. Det följde såklart inte med någon laddare. Däremot följde det med en laddsladd. Well. Det är iphones egna kontakt som ska in i mobilen, och i andra änden är det USB-C. Hur jag än letar så kan jag inte hitta någon adapter för själva väggkontakten som går att använda med USB-C. Är jag så kass på att leta eller vad är problemet?! Morsan skulle behöva använda sin nya telefon imorgon, men det börjar kännas omöjligt.
menar du en sån här? https://cdon.se/hemelektronik/iphon...ThAIgFq9qWtgtdXMcBqr17XpwuloVmwUaAvYbEALw_wcBJag blir knäpp!
Tack! Får nog bli något från Elgiganten, för det har vi här i närheten. De andra butikerna häromkring verkar inte ha den i lager i fysisk butik. Ok. Nu ska jag andas lite, och försöka sluta tjura över att Iphones är så bökiga