athena_arabians
Trådstartare
Har varit och besiktigat bilen som tacksamt nog gick igenom
Alltid lika skönt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har varit och besiktigat bilen som tacksamt nog gick igenom
Vi åt upp allt”Lite skaldjursmiddag” och kolla hoppningen i efterhand lät ju fantastiskt. Vi är två
Men det finns mat till hela sändningen iaf!
Visa bifogad fil 150836
När jag hade semester räckte inte tiden till, utan funderade på hur jag skulle hinna jobbaFredag ar sista dagen pa jobbet!
Jobbar hemifran idag och har arligt talat, inget att gora, sa ska planera min ledighet istallet, och jaga min maklare och fixa lite annat med egna livet. Imorgon ar sista dagen pa kontoret, men kommer overlag bara vara en social dag och har ordnat "leaving drinks" med kollegorna.
Forsoker njuta av det lugna livet, forstar inte hur man normal sett hinner med heltidsarbete
Bild!!Jag har suttit "djurvakt" åt kollegans sons vandrande pinnar i ungefär en månad och har (naturligtvis efter att jag bett om lov från förälder) smugit in två andra arter av pinnar i terrariett utan att säga något till barnet, som han får upptäcka när de kommer hem.
Jag känner mig så slug och fnissig, och hoppas att pojken inte tycker min monsterpinne är för läskig. Jag insåg inte storleksskillnaden förrän den var därinne med de andra.
Så känner jag också. Har alltid håret uppsatt för annars blir det för varmt.Funderar allvarligt på att klippa av håret, rejält. Det är fint och så, men usch så varmt! Sätter ändå upp det i en slarvig slags dubbelvikt hästsvans, så jag kan egentligen lika gärna klippa av det..
Exakt! Hade kort hår för några år sen och det var ju ett himla meckande med frisör och grejer.. Slutade med att jag lät det växa ut igen.Så känner jag också. Har alltid håret uppsatt för annars blir det för varmt.
Semesterfrissyren här i stugan är flätor
Men så är det det där med att välja frisyr och att behöva klippa det var 4-6e vecka som avskräcker!