Satt på trädäcket en stund. Satte plattan under bordet så att det gick att se skärmen
Har därefter lagat mat och nu ska jag duscha.
Har därefter lagat mat och nu ska jag duscha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säg till om du behöver hjälp med något så finns jag ett stenkast bort!Jaja mycket man kan gick ändå på 45 minuter totalt och då kunde jag gå av precis vid riksarkivet.
+ @ScataExakt! Hade kort hår för några år sen och det var ju ett himla meckande med frisör och grejer.. Slutade med att jag lät det växa ut igen.
Säg till om du behöver hjälp med något så finns jag ett stenkast bort!
Funderar allvarligt på att klippa av håret, rejält. Det är fint och så, men usch så varmt! Sätter ändå upp det i en slarvig slags dubbelvikt hästsvans, så jag kan egentligen lika gärna klippa av det..
Mina flätor håller sig aldrig på plats.. de liksom fläker upp sig på mitten..Mitt har borjar bli liknande och jag har ocksa fastnat i dubbelvikt hastsvans, som jag inte tycker ar jattesnyggt. Istallet har jag nu borjat gilla att satta upp det i hastsvans och sedan flata - da kommer det bort fran nacken pa ett satt som en ren flata inte gor, och flatan gor den totala langden av svansen kortare
Det gör du helt rätt iGjort chokladbollar och yes, jag kommer äta alla själv
Visa bifogad fil 150934
Klipp det! Det växer ut igen! Mitt rykte igår mannen fick lov att klippa av det var så himla sköntMina flätor håller sig aldrig på plats.. de liksom fläker upp sig på mitten..
Snart kommer höstkylan - håll ut !Funderar allvarligt på att klippa av håret, rejält. Det är fint och så, men usch så varmt! Sätter ändå upp det i en slarvig slags dubbelvikt hästsvans, så jag kan egentligen lika gärna klippa av det..
”Alla”. Är knappt några juGjort chokladbollar och yes, jag kommer äta alla själv
Visa bifogad fil 150934
Måtte den komma snartSnart kommer höstkylan - håll ut !