Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvillingarna har också sovit okey inatt, men kunde mamman sova? Nej… Eller, jag sov dåligt! Så träligt att när båda väl sover bra, varför kan inte jag få sova då?Och mitt barn har sovit ok men vaknade för tidigt....
Alltid plågsamt när man sover dåligt utan synbar anledning! Lite som jag som nuförtiden vaknar mellan 4 och 5 när jag inte har barnen, men sover till 6-7 om jag får när dom är här. Jag kan väl aldrig ha blivit en sån som sover bättre inklämd bredvid minst ett barn, liksom?Tvillingarna har också sovit okey inatt, men kunde mamman sova? Nej… Eller, jag sov dåligt! Så träligt att när båda väl sover bra, varför kan inte jag få sova då?
Jag samsover med tvillingarna, en på varje sida så, sov med barn som vanligt, bara utan att kunna sovaAlltid plågsamt när man sover dåligt utan synbar anledning! Lite som jag som nuförtiden vaknar mellan 4 och 5 när jag inte har barnen, men sover till 6-7 om jag får när dom är här. Jag kan väl aldrig ha blivit en sån som sover bättre inklämd bredvid minst ett barn, liksom?
Tanken har slagit migVisa bifogad fil 127234
För framtida turer?
Allt gott är gott tillsammans så är det..Det ska väl till en 1,5-åring för att äta potatisgratäng och pannkaka med sylt i samma tugga…