Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad hände?Trodde att folk överdrev hatet. Men efter att ha testat att ta tuben och korsa plattan med davidsstjärna i halsbandet så inser man hur illa det är. Kaoz
Tyckte att festen på innergården började bli lite väl dämpad så jag och grannen drog ut hennes bas på balkongen och körde loss redig gangsta hiphop.
Folk bara ”vad i helv...”
Tillbringat dagen på ett lite större evenemang. Efteråt skulle kaffe och tårta serveras till runt 200-300 personer. Jag åtog mig att stå vid kaffetermosarna och pumpa upp kaffe. Tårtorna kom som färdiga bitar på fat. Ganska snabbt tog bitarna på mitt bord slut och jag joggade över till kökspersonalen och bad om att få fler. Fick då ett snäsigt svar av en ung tjej om att de hade faktiskt gjort 150 bitar och det var inte bra om det blv en massa över. Kaffet tog också slut långt innan alla fått. (det var beställt för 300 personer) En hel hög med andra saker gnisslade också.
Jag har gått och varit fruktansvärt irriterad hela kvällen.
Mest på att ungdomen snäste mig. Vad säger det om mig som människa egentligen
Vad trist och när du dessutom som volontär tar dig an jobb så att det ska funka. Jag hade nog gått till chefen för kökspersonalen. Sagt att det är alldeles för lite och även tagit upp det bristfälliga bemötandet. Prio vid evenemang är att fika SKA räcka.Tillbringat dagen på ett lite större evenemang. Efteråt skulle kaffe och tårta serveras till runt 200-300 personer. Jag åtog mig att stå vid kaffetermosarna och pumpa upp kaffe. Tårtorna kom som färdiga bitar på fat. Ganska snabbt tog bitarna på mitt bord slut och jag joggade över till kökspersonalen och bad om att få fler. Fick då ett snäsigt svar av en ung tjej om att de hade faktiskt gjort 150 bitar och det var inte bra om det blv en massa över. Kaffet tog också slut långt innan alla fått. (det var beställt för 300 personer) En hel hög med andra saker gnisslade också.
Jag har gått och varit fruktansvärt irriterad hela kvällen.
Mest på att ungdomen snäste mig. Vad säger det om mig som människa egentligen
Hur många gånger som helst. Du lär dig ju något nytt !Hur många gånger är det ok att googla ord utan att det ska anses som fusk ?