R
Raderad medlem 68338
Förklarade precis för en gubbe det olämpliga med att sätta sig på en väska för 12 lax. Han tyckte att det var mkt bekvämt och att han hittat en perfekt sittkudde. Kaoz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men håll i väskan för böveln !Förklarade precis för en gubbe det olämpliga med att sätta sig på en väska för 12 lax. Han tyckte att det var mkt bekvämt och att han hittat en perfekt sittkudde. Kaoz
Men håll i väskan för böveln !
Men va !!??Väskan stod på hylla i butik. Snubben la helt enkelt ner väskan, gjorde det lite bekvämt för sig och slog sig ner med en nöjd suck...
Men va !!??
Amen.Finns folk till allt
Farhult utanför Höganäs i SkåneVad fint det ser ut! Var är det?
Kommer bli en helt spårad fest på innergården imorgon. Och föreningen har gett MIG ansvaret för att ”allt ska avlöpa lugnt och sansat”.
Kommer bli en helt spårad fest på innergården imorgon. Och föreningen har gett MIG ansvaret för att ”allt ska avlöpa lugnt och sansat”.
Jag får uppfattningen att du också hade lite svårt för att hitta ord för detta.....Eh... lycka till?
Jag har blivit rekommenderad det stället, men inte varit där. Är det bra? Kul att få se en bild i alla fallFarhult utanför Höganäs i Skåne