Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ett riktigt problem - som dock inte är så enkelt att lösa. Men jag tror inte att du behöver oroa dig över att en vän kommer på besök. På längre sikt är det - enligt min erfarenhet - bra att ha vänner över för att lära sig trivas själv tJag trivs inte ens själv i mitt hem.
Himla bra att du varnade ossFör er som undrar är det rätt olämpligt att glömma en flaska prosecco i frysen över natten. Iaf om man inte är sugen på proseccosorbet och sanera frysen.
Jag trivs inte i mitt stök heller. Däremot går det bra med andras, det skriker ju inte på mig att jag ska göra något åt detJag trivs inte ens själv i mitt hem.
Trodde jag tappat bort hunden...
Hittade honom hos kollegan
Jag ångrar mig en aning att jag bjöd över kompisen i helgen för att grilla. Det är kaos överallt och jag orkar inte riktigt ta tag i allt. Var ska man börja liksom? Det är övermäktigt.
Är din kompis pedant? Skit i det annars. Jag får mest ångest över pedanthem, de får mig att känna mig usel. Är mycket hellre hemma hos folk som har det stökigt.
Mina kongo får alla flugor härDet känns som om jag behöver ta fram dammsugaren snart - fluglik överallt !! Jag har helt tappat räkningen på hur många flugor jag har slagit ihjäl idag.....
Det finns en regel som rör flugorna i detta huset: Rör mig inte så får ni leva, men så fort ni börjar klättra på mig så åker flugsmäcken fram!!
Planerna inför imorgon är klara. Det blir Liseberg, nu hoppas jag på bra väder för jag har ingen lust att vara där om det regnar.
Just det ja, jag hoppas även på att jag överlever dagen. För det är ju faktiskt FARLIGT att gå på Liseberg
Han kanske håller på att omplacera sig själv på egen tass?