Har alltid undrat om någon äter fästingar. Dessa små vedervärdiga varelser. Men se där ciklider äter demMina ciklider älskar fästingar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har alltid undrat om någon äter fästingar. Dessa små vedervärdiga varelser. Men se där ciklider äter demMina ciklider älskar fästingar
Vill du byta? ingen social press här i alla fall.Måste ner på jobbet.. har massa kontorsjobb som måste göras asap eftersom ingen med koll varit där i veckan. Sen vill alla umgås, känner viss ”social press” typ
Vill du byta? ingen social press här i alla fall.
Inte överdrivet mycket här hellerVill du byta? ingen social press här i alla fall.
Tyvärr inte. Har haft främmande folk på bland annat restauranger som ställt massor med frågor. Känns inte alls kul att få massor av frågor om det man skäms mest över typ.Konstigt - och trist. Trodde det var ett välkänt fenomen?
Jättemånga bryr sig. Blir alltid 20 frågor när någon ny ser mina händer
Heja mig. Varit på semester. Sensorn varnade att nu är den snart slut. Räknade kallt med att den tar slut dagen efter jag är hemma. Kom plötsligt på att jag kanske inte har fler hemma.
Ringde och mycket riktigt alla använda
Bara jag liksom. Dessutom i juli så varning på eventuell försening av leverans