Beger mig strax mot Malmö, en lossning idag och sen raka spåret hem och tillbaka till semester.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får göra som så många kvinnor - och män. Använda smink.Min jävla vitiligo blir bara värre. ser ut som en jävla panda! Ja jag är jätte glad!
Jättemånga bryr sig. Blir alltid 20 frågor när någon ny ser mina händerEller skita i det. Vem bryr sig?
Konstigt - och trist. Trodde det var ett välkänt fenomen?Jättemånga bryr sig. Blir alltid 20 frågor när någon ny ser mina händer
Brukar säga att det är brännskada om jag inte orkar svara på frågor, men har på halsen och runt ögonen och pannan med.Jättemånga bryr sig. Blir alltid 20 frågor när någon ny ser mina händer
1 lås dörren.Är mer eller mindre utmattad efter att ha hängt med min moder fem dagar. Har ett stort behov av att isolera mig själv
Oj, trodde också det var något alla kände till. TristBrukar säga att det är brännskada om jag inte orkar svara på frågor, men har på halsen och runt ögonen och pannan med.
Ganska exakt efteråt när jag velade fram och tillbaka med hur göra med laxen så ringer en att ”vi är påväg och har med oss mat så du inte behöver tänka på det karamell”.Det blir ett helt annat resultat om du hoppar over det. Det ar ju en form av att grava och ger laxen bade en annan smak och "texture".
1 lås dörren.
2 stäng av telefonen
3 sabba ringklockan på dörren.
4 läs en bra bok.