What?! Alltså. Nu måste du ju visa bild på väskan. Går det att missta den för en kudde på något sätt?Väskan stod på hylla i butik. Snubben la helt enkelt ner väskan, gjorde det lite bekvämt för sig och slog sig ner med en nöjd suck...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
What?! Alltså. Nu måste du ju visa bild på väskan. Går det att missta den för en kudde på något sätt?Väskan stod på hylla i butik. Snubben la helt enkelt ner väskan, gjorde det lite bekvämt för sig och slog sig ner med en nöjd suck...
Den ser kanske ut som liten mini-fåtölj.... (ber om ursäkt för min något knasiga fantasi..... )What?! Alltså. Nu måste du ju visa bild på väskan. Går det att missta den för en kudde på något sätt?
Liseberg under Gothia cup-veckan? Du är modigare än vad jag är.Planerna inför imorgon är klara. Det blir Liseberg, nu hoppas jag på bra väder för jag har ingen lust att vara där om det regnar.
Just det ja, jag hoppas även på att jag överlever dagen. För det är ju faktiskt FARLIGT att gå på Liseberg
De är ju långgrunt och mycket barnfamiljer som är där . Där är mysigt ute . vill man bara doppa fötterna och upp till knäna så är de perfekt.Jag har blivit rekommenderad det stället, men inte varit där. Är det bra? Kul att få se en bild i alla fall
måste lyssnas på imorgon. inte i dag för då blir gubben knäpp. som jag har gott och väntat på detta efter dom släppte ut singeln bismark(skön gung i den)Sabaton har släppt sin senaste skiva
Inte ett jättestarkt album men hårdare än senaste ovanstående är min favorit
Ja, det är nog roligt om man gillar att åka karuseller. Jag skulle kunna svimma av att bara se demInte alls farligt, bara roligt! Jag hade gärna besökt Liseberg
F-n, det tänkte jag inte alls på!Liseberg under Gothia cup-veckan? Du är modigare än vad jag är.
Ja, det är nog roligt om man gillar att åka karuseller. Jag skulle kunna svimma av att bara se dem
Du är inte klok!Aha, då förstår jag. Jag älskar att åka karuseller och tycker att Helix är superb
Vet inte varför uttrycket "göra bocken till trädgårdsmästare" kommer för mig?Kommer bli en helt spårad fest på innergården imorgon. Och föreningen har gett MIG ansvaret för att ”allt ska avlöpa lugnt och sansat”.
Jag hade varit NERVÖS för att ha ansvar för detta.....Alltså ang festen så har även GRANNEN hakat på och ska "inspektera" tillsammans med mig. Liksom att hon ställer in sig är ju upplagt för KAOZ. Det är en snubbe som är ökänd för spårade fester som bjudit in en massa folk. På hans insta-story lade han ut att han hämtade champagne med SLÄP utanför systemet. Joråsåå att eeeee...?
Jag är dock väldigt seriös med detta och tänker spionera från balkongen. Grannen är skulle jag vilja påstå en aning mer opålitlig som "vakt" misstänker jag...
Jag hade varit NERVÖS för att ha ansvar för detta.....
Men......stort lycka till.................
Den kombon på pajfyllning har jag aldrig testat, men det låter mycket gott !Jag sitter och väntar på att en rabarber&persiko-smulpaj blir färdig. Den känns behövlig efter att gårdagen gick bort i migränens tecken och eftermiddagen spenderades med en god, om än ibland deprimerande, bok.