Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jepp, så är reglerna. Om man är överens med patienten så måste man inte rapportera. Det är väldigt integritetskränkande att "ta" någons körkort och inte något läkare ska göra lättvindigt.
Halvt kl

Jag känner en som har epilepsi och har körkortet kvar men h*n kör inte, har bara körkortet som id-kort.

Vi jobbar på att få ner temperaturen i lägenheten.
20210713_213423.webp
Imorgon åker familjen vidare på semestern. Jag ska till stallet tidigt, och sen blir det nog bad för mig och A.

Hor-pastan smakade himmelskt gött hos min kompis på andra sidan pölen. Nu har jag hasat mig hem, undvek att slinka in på krogen i huset trots att vissa övertalningsförsök gjordes från husets stammisar. Har istället varit nere i källaren och kontrollerat fernissan och halleluja så ser den bra och framförallt jämn ut. Nu får den stå och torka över natten.
Ska slå mig ner i schäslongen med ett glas iskall rosé nu och vädra ut så mkt det bara går. Det blir nog en tropisk natt … igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
689
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 358
Senast: BornAgain
·
Svar
850
· Visningar
86 831
Senast: Bison