Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan tom lägga upp lite bilder om ni vill de med på dom olika bilarna på insidanLåg och funderade på om jag inte skulle ta och göra en bilvårds tråd. Ni skickar bilder , ställer frågor så kan jag försöka svara så gott de går när jag har tid till de.
Och nej ni behöver inte skämmas jag har sett allt I bilar allt ifrån små fläckar i säten till att sanera efter en kvinna som har fött i en bil
Dricker dagens första kaffe och huttrar under två tjocka filtar
Låg och funderade på om jag inte skulle ta och göra en bilvårds tråd. Ni skickar bilder , ställer frågor så kan jag försöka svara så gott de går när jag har tid till de.
Och nej ni behöver inte skämmas jag har sett allt I bilar allt ifrån små fläckar i säten till att sanera efter en kvinna som har fött i en bil
Det bästa med att gå upp tidigt så här års är att det är svalt ute. Nåja, hjälpligt svalt i alla fall. Svalare än inne.
Åh, nu kom på att jag kan fråga om en sten (mobilen ändrar alltid till Sten med stor bokstav…?) jag hittade Ska bara tvätta av den lite först!Starta en tråd, kan jag göra det om geologi så
Jag har korsdrag tills tempen ute är högre än inne. Då stänger jag.Jag har 24 här på kontoret och enligt termometern är det 19 ute...
Enligt Klart spöregnar det här nu... inte helt i linje med verkligheten, det är bara äckelkvavt sans regn
SMHI skickade just ut en varning för stora regnmängder i eftermiddag/kväll, men inte en regndroppe finns i prognosen förrän på fredag. Intressant.
Jag tycker att prognoserna har varit hyfsat dåliga på sistone med - stora - ändringar i sista minuten. Det måste vara ovanligt svårt att tolka väderläget just nu. Eller så handlar det om en bunt oerfarna semestervikarier.....SMHI skickade just ut en varning för stora regnmängder i eftermiddag/kväll, men inte en regndroppe finns i prognosen förrän på fredag. Intressant.