Hökörning är intimt förknippat med sol och jättevarmt. De enda gånger jag bränt mig så jag fått blåsor är i hökörning.Jaha imorgon eftermiddag kommer höleverans 7 ton ska lossas och det ska bli 33 grader varmt
Det är kul att ha häst…nästan jämt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hökörning är intimt förknippat med sol och jättevarmt. De enda gånger jag bränt mig så jag fått blåsor är i hökörning.Jaha imorgon eftermiddag kommer höleverans 7 ton ska lossas och det ska bli 33 grader varmt
Det är kul att ha häst…nästan jämt
Snyggt! Jag gillar tyget
Jo sant jag hoppas bara balarna samarbetar lite imorgon det är trångt och ojämnt på min stallplan och trångt där de ska inHökörning är intimt förknippat med sol och jättevarmt. De enda gånger jag bränt mig så jag fått blåsor är i hökörning.
Det jag minns bäst av ungdomens hökörning är att stå på den mörka, kvava, superdammiga höskullen och stapla balar. Armarna var totalt sönderrivna när man var klar... !!Hökörning är intimt förknippat med sol och jättevarmt. De enda gånger jag bränt mig så jag fått blåsor är i hökörning.
De märkte att jag packade ner deras mat nu på morgonen, ingen risk att de låter mig glömma dem
Nöjd över att jag någon gång kommer på grodan innan den rymmer! Frågar man min familj, händer det inte ofta...
Visa bifogad fil 72014
Det var som en Svensk kompis som holl fram en klanning i en butik "over here" och sa till bitradet, "Can I prove it, please" och hade ingen aning om varfor jag holl pa att skratta ihjal mig. Eller hon som tittade pa resvaskan och forklarade, "I can't bear it"
Det var som en Svensk kompis som holl fram en klanning i en butik "over here" och sa till bitradet, "Can I prove it, please" och hade ingen aning om varfor jag holl pa att skratta ihjal mig. Eller hon som tittade pa resvaskan och forklarade, "I can't bear it"