Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
När sambon tar årets första dopp före juli har vi fasen fått en helvetiskt sommarvärme 🥵😂. Jag doppade mig med (dock ej huvudet när jag äntligen fått ordning på öronen 😆) och det var sååå skönt sen när man promenerade den halva km tillbaka till bilen i hettan! Kände mig fram i och med okänd botten och gisses vad djupet skiljde! Lyckades simma rakt in i ett berg med ena knäet med 😅.
 
När det kommer in ett gäng skräniga studenter på bussen och ba ”omg har ni hört det här låten, sjukt bra. Ace of Base heter dom”
Då vet man att man är gammal 😂😂

Sen spelade dom även ”Be my lover” och var helt lyriska 🤣🤣. ”Sjukt att vi inte hört denna förr!!!”
Man ba nej ni var ju inte födda så 👵🏼


 
Jag är inte den som är känd för att åka av från hästryggen men hålla mig på mina egna ben är tydligen svårare 😆. Springa med häst + ner med en fot i en grop= jävligt oskönt platt fall som kändes i hela kroppen kan jag säga, som en sträckning i nacken och ner och lite ömt i revben och mellangärde men i övrigt så 😆. Nåja! Beundrade det söta stofölet som föddes idag och sen tacos och soffhäng med älsklingen 😊.
 
Borde sova.

Ska på långresa med start måndag men vet inte om min ”resepartner” kan åka med pga privat situation. Det ena besöket är ”mitt” så att ta det själv blir inte superkonstigt men det andra har jag inte gjort något alls i eller pratat med någon så det blir så himla konstigt. Ska iofs följa med en behandlare som känner familjen så det löser sig men ändå.
 
Känner mig lite såhär i min stol och godiset intill mig :cautious:
tenor.gif
 
Lyssnar på cover av Holding out for a hero (Nothing but Thieves) som jag nog tycker bättre om än originalet :angel: jag har dålig koll på vad som är acceptabelt att säga eller inte ang musik, så jag kanske svär i kyrkan genom att säga så?
Känns ibland som att jag behöver någon som kan rätta mig innan jag uttalar mig något om musik, lärde mig ingenting om det i skolan 🙈
 
Lyssnar på cover av Holding out for a hero (Nothing but Thieves) som jag nog tycker bättre om än originalet :angel: jag har dålig koll på vad som är acceptabelt att säga eller inte ang musik, så jag kanske svär i kyrkan genom att säga så?
Känns ibland som att jag behöver någon som kan rätta mig innan jag uttalar mig något om musik, lärde mig ingenting om det i skolan 🙈

”Smaken är som baken”… ”det finns ju inget rätt eller fel”


Nej men skoja, i detta fall finns det faktiskt bara ett rätt svar och det är naturligtvis the Queen of fucking everything… BONNIE TYLER!
 
Lyssnar på cover av Holding out for a hero (Nothing but Thieves) som jag nog tycker bättre om än originalet :angel: jag har dålig koll på vad som är acceptabelt att säga eller inte ang musik, så jag kanske svär i kyrkan genom att säga så?
Känns ibland som att jag behöver någon som kan rätta mig innan jag uttalar mig något om musik, lärde mig ingenting om det i skolan 🙈

För att Nothing But Thieves är faaaantaastiska och typ allt de rör vid blir guld :angel::D

Fan de har väl också lagt om sin turné till höst någon gång.. Som ALLA band i världen. Måste undersökas :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 628
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
559
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 608
Senast: Inte_Ung
·
Svar
557
· Visningar
54 881
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp