R
Raderad medlem 68338
Hoppas det ger sig väldigt snart! Det här är inte minsta trevligt.
Enligt SMHI ska det ”bara” bli runt 25 grader nästa helg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det ger sig väldigt snart! Det här är inte minsta trevligt.
Betydligt bättre, och inte så bara förresten .Enligt SMHI ska det ”bara” bli runt 25 grader nästa helg
Det är bra! De ska veta sin plats!Nu har även 27-åringen vaknat Jag har meddelat honom att jag ändå inte har någon nytta av honom i stallet så han kan få husliga uppgifter istället
Jag vill sy, men syrummet vetter åt söder och det är typ tvåhundra grader där redan.
Tänkte att jag skulle sätta mig och sticka istället, men att sticka ullkofta i 30 graders värme tar emot..
Inga persienner, markiser, eller något sådant? Du borde nog skaffa t.ex. mörkläggningsgardiner för att stänga ute lite av den heta solen !Min lägenhet vätter åt söder. Utanför är det vatten och inga hus bredvid. Dvs ingen skugga av ngt. Mitt fönster är 2.10 högt, bränner mig av att ens nudda det. Kaos
Målarrummet i källaren är visserligen mot innergården MEN är vägg i vägg med … husets värmecentral
Inga persienner, markiser, eller något sådant? Du borde nog skaffa t.ex. mörkläggningsgardiner för att stänga ute lite av den heta solen !
Oj då. Ja, då låter det som om du har gjort vad du kan. Trist att det ÄNDÅ blir så hett på fönstret (och i lägenheten)....Hell yeah. Har persienner och markis! Annars hade jag inte varit vid liv Hela husets fasad blir kokhet när det är ihållande värme med 30+ en längre tid.
I min tidiga ungdom bodde jag i en etta med fönster bara åt söder. Inte ens en balkong fanns.Vaknade i en svettpöl. Tydligen fler som svettats för noterade att några grannar låg och sov på innergården. Kan ha varit kombo sen fest och jävligt varmt som utlöste gårds-sovandet