Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En inte alltför obetydlig huvudvärk ska försöka botas med en kanna kaffe.
Sovit lite bättre inatt :bow:
Kroppen funkar så dåligt om den inte får sova ut på nätterna så det var verkligen välbehövligt.
En stor del av dagen är det tänkt att spendera på kontoret och beta av uppgifter där. Kan inte säga att jag är direkt överdrivet taggad inför detta...
 
Jag vill sy, men syrummet vetter åt söder och det är typ tvåhundra grader där redan.
Tänkte att jag skulle sätta mig och sticka istället, men att sticka ullkofta i 30 graders värme tar emot..

Min lägenhet vätter åt söder. Utanför är det vatten och inga hus bredvid. Dvs ingen skugga av ngt. Mitt fönster är 2.10 högt, bränner mig av att ens nudda det. Kaos 🥵🥵🥵
Målarrummet i källaren är visserligen mot innergården MEN är vägg i vägg med … husets värmecentral 🙄😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫
 
Min lägenhet vätter åt söder. Utanför är det vatten och inga hus bredvid. Dvs ingen skugga av ngt. Mitt fönster är 2.10 högt, bränner mig av att ens nudda det. Kaos 🥵🥵🥵
Målarrummet i källaren är visserligen mot innergården MEN är vägg i vägg med … husets värmecentral 🙄😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫
Inga persienner, markiser, eller något sådant? Du borde nog skaffa t.ex. mörkläggningsgardiner för att stänga ute lite av den heta solen :) !
 
På med sågbyxor, sågstövlar o hjälm o fram med motorsågen. Såga ner ett träd och gräv upp stubben. I värmen.

*full av goda idéer*

Tur en har en trädgårdsmästare som studsar på alla fyra bara av tanken att få gräva hål, bita av rötter och släpa stora grenar. :love:
 
Vaknade i en svettpöl. Tydligen fler som svettats för noterade att några grannar låg och sov på innergården. Kan ha varit kombo sen fest och jävligt varmt som utlöste gårds-sovandet :D
I min tidiga ungdom bodde jag i en etta med fönster bara åt söder. Inte ens en balkong fanns.
Varma sommardagar tog jag tältet och åkte ut i skogen och sov vid en sjö.
 
😴 sovit uruselt i natt, gick och la mig sent, blev väckt av dottern som talade om att deras säng hade gått sönder så de åkte till pojkvännen, hann nästan somna om så drar Ville igång och skäller, då kom dottern tillbaka för hon hade glömt laddarkabel, sen var jag klarvaken med halsbränna. Tog omeprazol, satt en stund och när jag höll på att somna skriker maken till i sömnen. 😳
Klarvaken igen, lyckas börja lyssna på kylskåpet, får för mig att det låter konstigt och måste kolla det. Somnade väl framåt fyra, vaknade vid sju, slumrade fram till åtta. Det kommer bli en lång dag idag :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 640
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
559
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 608
Senast: Inte_Ung
·
Svar
557
· Visningar
54 882
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp