Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Matar FAVORITfåglarna! :love1: :love1: :love1:
20210620_151604.webp
 
I morse hade vi "brunsh" pa en restaurant/sports bar i sta'n vi ar i just nu. Det blev en Bloody Mary och agg benedict for mig ... sa himla gott.
De hade 17 tv skarmar i rummet vi var i. Det var hast racing (gallopp) pa 2 (tva 🙄) skarmar ... bade pa andra sidan pelare fran dar vi satt.:cautious: Allt jag kunde se var fotboll, baseball, och hockey ... helt vardelosa sporter alltsa.:p

Tampa-Islanders? Skitspännande match!
 
Köpte glasögonservetter på Ica och det är helt galet vad de är parfymerade. Varför liksom?
Kollade innehållsförteckningen och parfymen finns inte med där. Letade också efter konsumentkontakten men hittade ingen. Det står inte ens vem som tillverkat dem, men det står Duga Plus vilket jag tolkar som att tillverkaren heter. Googlade på det men hittade ingen som tillverkade servetter.

Får man ens sälja varor med så bristfällig och uppenbart felaktig information?
 
Kollade innehållsförteckningen och parfymen finns inte med där. Letade också efter konsumentkontakten men hittade ingen. Det står inte ens vem som tillverkat dem, men det står Duga Plus vilket jag tolkar som att tillverkaren heter. Googlade på det men hittade ingen som tillverkade servetter.

Får man ens sälja varor med så bristfällig och uppenbart felaktig information?

Jag har samma servetter och det är ingen parfym i dem? Däremot luktar de starkt av alkohol.
 
Kollade innehållsförteckningen och parfymen finns inte med där. Letade också efter konsumentkontakten men hittade ingen. Det står inte ens vem som tillverkat dem, men det står Duga Plus vilket jag tolkar som att tillverkaren heter. Googlade på det men hittade ingen som tillverkade servetter.

Får man ens sälja varor med så bristfällig och uppenbart felaktig information?
Kolla vem som importerar dem
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 646
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
559
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 608
Senast: Inte_Ung
·
Svar
557
· Visningar
54 888
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp