Spännande omhoppning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste undersöka deras andra låtar närmare när de får såna lysande reviews!För att Nothing But Thieves är faaaantaastiska och typ allt de rör vid blir guld
Fan de har väl också lagt om sin turné till höst någon gång.. Som ALLA band i världen. Måste undersökas
I morse hade vi "brunsh" pa en restaurant/sports bar i sta'n vi ar i just nu. Det blev en Bloody Mary och agg benedict for mig ... sa himla gott.
De hade 17 tv skarmar i rummet vi var i. Det var hast racing (gallopp) pa 2 (tva ) skarmar ... bade pa andra sidan pelare fran dar vi satt. Allt jag kunde se var fotboll, baseball, och hockey ... helt vardelosa sporter alltsa.
Lyckas inte överföra bilder från telefonen till datorn. Bytte sladd och det funkar fortfarande inte. Nu håller den på med någon uppdatering så hoppas det går bättre efter den är klar. Orkar inte när datorer ska krångla så mycket hela tiden
”Smaken är som baken”… ”det finns ju inget rätt eller fel”
Nej men skoja, i detta fall finns det faktiskt bara ett rätt svar och det är naturligtvis the Queen of fucking everything… BONNIE TYLER!
Kollade innehållsförteckningen och parfymen finns inte med där. Letade också efter konsumentkontakten men hittade ingen. Det står inte ens vem som tillverkat dem, men det står Duga Plus vilket jag tolkar som att tillverkaren heter. Googlade på det men hittade ingen som tillverkade servetter.Köpte glasögonservetter på Ica och det är helt galet vad de är parfymerade. Varför liksom?
Kollade innehållsförteckningen och parfymen finns inte med där. Letade också efter konsumentkontakten men hittade ingen. Det står inte ens vem som tillverkat dem, men det står Duga Plus vilket jag tolkar som att tillverkaren heter. Googlade på det men hittade ingen som tillverkade servetter.
Får man ens sälja varor med så bristfällig och uppenbart felaktig information?
Kolla vem som importerar demKollade innehållsförteckningen och parfymen finns inte med där. Letade också efter konsumentkontakten men hittade ingen. Det står inte ens vem som tillverkat dem, men det står Duga Plus vilket jag tolkar som att tillverkaren heter. Googlade på det men hittade ingen som tillverkade servetter.
Får man ens sälja varor med så bristfällig och uppenbart felaktig information?
De här luktar inte alkohol utan det är parfym, klart och tydligt.Jag har samma servetter och det är ingen parfym i dem? Däremot luktar de starkt av alkohol.
Vet inte hur jag ska få reda på det. Vet inte om Ica vet kanske.Kolla vem som importerar dem
De här luktar inte alkohol utan det är parfym, klart och tydligt.
Vet inte hur jag ska få reda på det. Vet inte om Ica vet kanske.