Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ont i magen nu
Har haft fiber som betalats via hyran och nu är den kostnaden inte med på julihyran.
Har inte fått info att det ska bort nu så nu är jag orolig. Det har pratats om att ta bort det men mer info har inte kommit
Jag har inte möjlighet att stå för det själv
Jag har mobiltbredband med kontantkort här, fiber i skåne
 
Två långa etapper av Sörmlandsleden avklarade. Herregud så varmt det var idag. När vi tog lunchrast i ett vindskydd så somnade vi hela lilla gänget. Som tur var gick det att svalka sig i sjöar och vattendrag ofta, men vissa sträckor blev varma och hemska. Egentligen skulle vi sovit ute en natt till och sedan gått ca 5-6 km till närmsta tågstation, men vi bestämde oss för att ordna skjuts hem ikväll istället. Vi är lite för trötta för mer nu. Är ändå glad åt vad vi klarat av och största delarna av vandringen var otroligt fin.
 
Fick ont i magen nu
Har haft fiber som betalats via hyran och nu är den kostnaden inte med på julihyran.
Har inte fått info att det ska bort nu så nu är jag orolig. Det har pratats om att ta bort det men mer info har inte kommit
Jag har inte möjlighet att stå för det själv

Trist.

Har aldrig haft råd med fiber men det är för att det handlar om en halv miljon plus i investering. Kör med Net1 mobilt.

Men kontakta hyresvärden, bättre information kunde man ju önska så att man kan planera.
 
Trist.

Har aldrig haft råd med fiber men det är för att det handlar om en halv miljon plus i investering. Kör med Net1 mobilt.

Men kontakta hyresvärden, bättre information kunde man ju önska så att man kan planera.
Jag kan ju inte ta abonnemang så jag är rätt låst i mina val
 
Det gör det såklart ännu svårare. Det går inte att deala med hyresvärden om att det ska ingå i hyran ändå? Har du fått nån bra förklaring till att det ska ändras?
De har en högre kostnad än den vi hg betalar
Så de skulle kolla på en annan lösning
Spännande när det är borta från avin och man inte vet vad som sker.
Tror inte hv vill stå för mitt abonnemang tyvärr
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 646
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
559
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 608
Senast: Inte_Ung
·
Svar
557
· Visningar
54 888
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp