Var är min tårta...
Buke har tagit bort tårtan... man blir ju lite besviken allt...
Jag tänker att det kanske är läge för Grattis på födelsedagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var är min tårta...
Den kommer här Grattis!Var är min tårta...
Grattis!Var är min tårta...
Jag har mobiltbredband med kontantkort här, fiber i skåneFick ont i magen nu
Har haft fiber som betalats via hyran och nu är den kostnaden inte med på julihyran.
Har inte fått info att det ska bort nu så nu är jag orolig. Det har pratats om att ta bort det men mer info har inte kommit
Jag har inte möjlighet att stå för det själv
Får ju bli nåt sånt men har inte budget för det denna månadJag har mobiltbredband med kontantkort här, fiber i skåne
Fick ont i magen nu
Har haft fiber som betalats via hyran och nu är den kostnaden inte med på julihyran.
Har inte fått info att det ska bort nu så nu är jag orolig. Det har pratats om att ta bort det men mer info har inte kommit
Jag har inte möjlighet att stå för det själv
Jag kan ju inte ta abonnemang så jag är rätt låst i mina valTrist.
Har aldrig haft råd med fiber men det är för att det handlar om en halv miljon plus i investering. Kör med Net1 mobilt.
Men kontakta hyresvärden, bättre information kunde man ju önska så att man kan planera.
Jag kan ju inte ta abonnemang så jag är rätt låst i mina val
De har en högre kostnad än den vi hg betalarDet gör det såklart ännu svårare. Det går inte att deala med hyresvärden om att det ska ingå i hyran ändå? Har du fått nån bra förklaring till att det ska ändras?