Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Tittar pÄ hoppningen och kÀkar vattenmelon. Fick ta i en perfekt melon. Fanastiskt god. Mycket vattenmelon har jag Àtit idag. Det Àr bra i denna hetta
Köpte en typ keps-ish pga identitetskris/40-Ärskris. KÀnde mig dÀrefter Ànnu töntigare MEN nÀr jag ska gÄ in i porten sitter husets coole hip-hopare pÄ uteserveringen och gör en gillande gest. Mitt planerade mental breakdown kan ev skjutas pÄ morgondagen
Ska snart ut och stÀda studsmattan efter den fÄgelinvasion vi haft hÀr. VÄr extraslang till vattnet har försvunnit sÄ har inte kunnat göra det förrÀn idag dÄ vi fick köpa en ny. Nackdelen med stor trÀdgÄrd dÀr allt Àr utspritt .
Jag skulle Äkt pÄ en utflykt i morgon till ett stÀlle och skulle ha haft sÀllskap av en klasskompis. Hon stÀllde dock in nyss. Det betyder att Àven jag stannar hemma. Jag vill inte Äka sjÀlv.
Sambon skulle absolut klippa grÀset idag i 30-gradig vÀrme mitt pÄ dagen. Han vill att jag och valpen skulle ha det bra ute nu nÀr han Äker till DK.
NÀr han var klar och drog av sig allt utom kalsonger för att skaka bort grÀs frÄn klÀderna och duscha kom ett förvirrat Àldre par körandes och stannade och frÄgade om vÀgbeskrivning. DÀr fick han stÄ illröd i nyllet, svetten forsande i bara kallingarna.
Vi bor alltsÄ pÄ en halvt osynlig liten vÀg som endast leder till vÄrt hus och det Àr verkligen aldrig folk hÀr.
Gah. Jag Àr jÀttetrött och klockan Àr inte lÀggdags Àn pÄ lÀnge. LÀgger jag mig nu sÄ kommer jag att vakna mitt i natten och inte kunna somna om.
Det Ă€r sĂ„ skönt att ha fönstret öppet trots det börjar bli lite kyligt, 19 grader inomhus. Ăr sugen pĂ„ muffins men det fĂ„r vĂ€nta till imorgon för kliva upp frĂ„n under filten kĂ€nns inte ett dugg lockande
Fordon
Som rubriken sÀger, Àr det nÄgot ni gör med era bilar? Jag försöker hÄlla liv i min kÀra bil sÄ lÀnge som möjligt och funderar pÄ om...
Relationer
Lite av en spin-off pÄ trÄden om relationsrÄd.
Vad tÀnker ni nÀr ni lÀser rubriken?
Tycker ni att ert förhÄllande Àr jÀmstÀllt? Har ni...
Skola & Jobb
Ja rubriken sög, kom inte pÄ nÄgot bÀttre.
DÀr jag jobbar har man nu krÀvt att alla ska fylla i sina kroppsmÄtt i vÄrt system. Detta...
HÀstnyheter Men om vi nu tittar pÄ dressyr pÄ högsta nivÄn nÀr sÄg vi dÄ senast en hÀst i uppförsbacke? Vi ser massor av frambenssprattel men den...
Ăvr. Hund Gamla MIM-burarna var usla. Hade en som bĂ„de skramlade och rostade redan första Ă„ret.
Men nuvarande Àr skrammelfri. KÀnns som en helt...
Ăvr. Hund Det Ă€r ju lite svĂ„rt att formulera sig i text ibland och alla lĂ€ser inte hela trĂ„den. Jag tyckte ocksĂ„ att det lĂ€t som om fler symptom...
Utrustning Min Cheval Àr sex Är nu och jag Àr vÀldigt nöjd med det. Kört massor av olika hÀstar och ingen har blivit svÄrlastad. Tycker det ligger...
Cookies anvÀnds för olika funktioner, trafikanalys, innehÄllsanpassning och annonser. Information om din anvÀndning av vÄr webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahÄllit eller de har samlat in nÀr du har anvÀnt deras tjÀnster. VÄra regler och sekretesspolicy gÀller. Genom att fortsÀtta anvÀnda denna sida godkÀnner du detta.