Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sökt. Kunde inte låta bli. Jag vill verkligen ha jobbet, men de kallar inte ens till intervjuer.. Mina ansökningar blir mindre och mindre entusiastiska.
Du kanske kan testa en ny vinkel på ansökningarna? Ändra, ta bort eller lägga till ngt? Ett nytt anslag i personliga brevet?
När jag jobbade på PR-byrå var det en snubbe som sökt flera ggr återkommande. Tillslut skickade han en ansökan i rekommenderat brev och typ "jag förmodar att mina tidigare ansökningar inte kommit fram så nu skickar jag ett rek brev så att ni inte går miste om min spetskompetens. Ps. jag har bra musiksmak också" och skickade en spotify länk.
Detta kom han på intervju på och visade sig vara en riktigt skön person (som inte riktigt nådde ända fram på meriter/cv).
Tja, jag skriver nytt till varje ansökning. Vad mer kan jag göra liksom? Jag skickar inte samma varje gång.
Ta hjälp av någon coach för att spetsa till både CV och brev? Jag har ofta haft någon att kolla igenom mina.
Bra jobbat!Klippt stora gräsmattan... det är 24 grader varmt... i skuggan
Bra jobbat!
Det är bra jobbat ändå. Bara det där att få tummen ur...Egentligen inte... jag har åkgräsklippare.
Åk ut till Djurgården med en flaska vin iställetHar druckit kaffe och slarvat ihop ett protokoll till Brf:en. Hoppas folk inte är på för bra korr-läsar humör
Funderar på att gå ner och måla men det tar emot lite i den här värmen…