Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är sugen på att köpa googly eyes och klistra fast på valfria ställen på jobbet...
Din frestare därÅk ut till Djurgården med en flaska vin istället
Enligt svärfar är de här värsta tiden på året och köra skogsmaskin De är livrädda varje dag att de ska råka se till att de blir skogsbränder. Är bara något år sedan då de började brinna i gräset men de lyckades släcka ganska omgående. Ändå skönt att han snart ska gå i pension efter sommaren!Det brinner i Älvdalen igen... en skogsmaskin drog igång det
Jepp. Sambon kör skotare och han och kollegorna följer värdena slaviskt. Vid högre brandrisk har de ibland förlagt passen till nattetid när man fortfarande får köra men hög brandrisk och lättare att se i mörker..Har även hänt givetvis att de måste stänga av maskinerna helt.Enligt svärfar är de här värsta tiden på året och köra skogsmaskin De är livrädda varje dag att de ska råka se till att de blir skogsbränder. Är bara något år sedan då de började brinna i gräset men de lyckades släcka ganska omgående. Ändå skönt att han snart ska gå i pension efter sommaren!
Lekland för grabbarJag skrattade så jag grät här nyss när sambon ringde och rapporterade hur det går med lager-flytten. Min pappa och sambos svärson skulle hjälpa till. De har bara snabbt hejat förut någon gång. Men vi har alltid sagt att "de där två kommer klicka". OM de gjorde!
De är så himla lika på många sätt och är båda inom IT och har samma sorts humor, intelligens, hjälpsamhet etc.
När de drog igång tekniksnack hade sambo smygit iväg och gjort annat "jätteviktigt just nu".
Och båda de två tål inte värme. "Din farsa är ju som ngt jävla regnväder nu när det är så varmt och han tar i." Sambon hade sagt att nu kör vi pit-stop på dig och så hade han hällt i honom elektrolyter.
Svärsonen däremot springer mest runt och är illröd hela han istället. Han hade tyckt det skulle bli så kul att äntligen få göra ngt fysiskt, bygga lite etc. Så han köpte en ny skruvdragare för x antal tusen bara för det här, han har redan en. När sambon sagt att både han och min farsa har. Så han behöver inte ta med sig någon. Han hade farit runt som en röd iller med den och skruvat och grejat. Han hade också med sig kylbox med mat, dricka etc som på värsta äventyret liksom.
Sen ska alla testköra nya trucken med.
Så det känns som jag kan släppa mitt dåliga samvete över att inte kunnat hjälpa till.
Vi åkte ju en snabbis till nya lagret igår. Så jag fick se och valpen fick träna på att åka bil/göra ngt utanför gården.Lekland för grabbar
Mitt ex ägde en grävmaskin. Just say'in....
Behövdes inte stora gropar för att den bara behövde startas...
Lekland för grabbar
Mitt ex ägde en grävmaskin. Just say'in....
Behövdes inte stora gropar för att den bara behövde startas...
Loggar in och kollar nya försäkringsbrevet för hundarna.
Höjning på 3000 kr!? Och fortsatt ökad självrisk? Ska det verkligen blir så dyrt?
Japp, förvånad?Agria?