Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ÄR väl rimligt att kolla 6h hästhoppning i sträck och försöka bestämma sig om man ska värma pizza i ugnen eller bara hälla upp en skål ostbågar? (Båda?)
Nyårsdagen del två.

(Och kan alla 149 personer framför mig i kön till utbildningen typ bakis-tacka nej, tack :angel:)
 
Det blir lite jobb inatt igen :p Nåja, lika bra att passa på att jobba övertid när dottern är hos sin pappa :D
Jag har fixat stallet och satt igång tvättmaskinen. Ska duscha nu och sen äta något innan jag hänger upp tvätten och sover lite. Tänkte köra hemifrån ca 17.15 så jag bör hinna med ett par timmar i sängen :)
 
Dags för en liten kaffepaus och andas lite. Om en halvtimme ska jag ägna mig åt att slänga massa skräp och rensa ut matvaror, ska bli jäkligt skönt få bort det :D Sen kommer kompis om nån timme, han hjälper mig fixa lite till också ska vi köra några kartonger redan idag, passa på sätta på kyl och frys + ställa in fika och lite olika dryck till imorgon. Ingen ska gå törstig eller hungrig medans vi håller på imorgon :)
 
Måste fundera ut vad jag ska passa på att fråga läkaren OM jag har sjukdomen.
Vad ska man fråga egentligen? Vad vill man veta? ”Vad händer nu?” typ?
Jag är typen som brukar sitta med ett anteckningsblock med frågor som jag förberett innan under ett läkarsamtal, lite beroende på vad jag är osäker på. Och det låter väl som bra frågor att utgå ifrån? Liksom, "vad händer nu" och vad man bör veta? Om du inte vill försöka hitta mer detaljer innan, men det kan väl både hjälpa och stjälpa att vara för inställd på ett visst spår under samtalet.
 
Det finns en grej som stör mig väldigt mycket och som jag grubblat på lite nu. Som ju mer jag tänker på det ju märkligare är det.
Fick igår väldigt fina komplimanger för min klänning jag hade på mig. Så långt inga konstigheter. Men sen kom frågan vart klänningen kom ifrån och då sa jag att jag hade fått den av en kompis.
Grejen är den att det stämmer inte alls. Har själv köpt den.
Varför inte bara säga det från början :banghead:
Sen kom frågan från vem och då sa jag att jag inte var helt säker men kanske från E :banghead:

Snälla byt samtalsämne! Blev alldeles svettig och idag funderar jag på att bränna den satans klänningen :(
Synd på en sån fin klänning men jag känner att jag förtjänar den inte.
 
Det finns en grej som stör mig väldigt mycket och som jag grubblat på lite nu. Som ju mer jag tänker på det ju märkligare är det.
Fick igår väldigt fina komplimanger för min klänning jag hade på mig. Så långt inga konstigheter. Men sen kom frågan vart klänningen kom ifrån och då sa jag att jag hade fått den av en kompis.
Grejen är den att det stämmer inte alls. Har själv köpt den.
Varför inte bara säga det från början :banghead:
Sen kom frågan från vem och då sa jag att jag inte var helt säker men kanske från E :banghead:

Snälla byt samtalsämne! Blev alldeles svettig och idag funderar jag på att bränna den satans klänningen :(
Synd på en sån fin klänning men jag känner att jag förtjänar den inte.
Nu förstår jag verkligen inte alls vad du menar. Jag köper alla mina kläder själv. Är det ovanligt :confused: ??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 743
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 256
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp