Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en mysig midsommar med familjen med massor med god mat och lek med kidsen.
Lilltjejen hade en klänning och hårspänne som jag har kvar sedan jag var liten, min mormor har gjort både klänningen och spännet. Så roligt att få använda det till henne :love: Önskar lite att mormor ändå på något sätt kunde vara med och se det från var hon nu är. (många år sedan hon gick bort nu)
 
Hemma och funderar på vad jag ska ha på mig för kläder imorgon till jobbet. Som det ser ut nu ska det vara soligt och kring 22 grader.
Vet inte om jag kommer hamna inomhus hela dagen eller vara mer ute än inne... Är jag "bara" inne skulle jag kunna ha vad som på mig. Blir jag ute är det bland folk och vill då ha mer "täckande" och neutralt...

Får rota fram lite olika alternativ och se vad som känns bäst.
Kan man ha Merinoull-t-shirt på sommaren??
 
Är sugen att knata fram till några brats och bara ”ok kids hate to break it to you men ni kommer må SKIT imorn om ni inte knyter ihop säcken nu”.
Istället är jag lite små-ond och betraktar förfallet på avstånd. Redan 11.30 skrålade de snapsvisor. Nu hoppar de runt till ”Båten Anna” eller vafan skitlåten heter. De som fortfarande är på benen dvs

😅😅😅
 
Sitter och chillar i efterlängtad tystnad och ensamhet efter en lång och hektisk midsommar. Jag är inte van vid socialt umgänge! En dag till och sedan åker jag hem på söndag. Även om det härligt att träffa den närmsta familjen så uppvägs det av min akuta myggfobi som växer sig allt starkare. Jag vill bara hem till den myggfria asfalten!


Älsklingsgoset tar det bättre än jag och hon har sin älskade hund och går runt och flirtar in sig hos alla.
 
Är sugen att knata fram till några brats och bara ”ok kids hate to break it to you men ni kommer må SKIT imorn om ni inte knyter ihop säcken nu”.
Istället är jag lite små-ond och betraktar förfallet på avstånd. Redan 11.30 skrålade de snapsvisor. Nu hoppar de runt till ”Båten Anna” eller vafan skitlåten heter. De som fortfarande är på benen dvs

😅😅😅
Boten Anna då borde bratsen vara 20+ i alla fall :p
 
Boten Anna då borde bratsen vara 20+ i alla fall :p

Jag tror det kan vara svettiga 30 åringar med backslick och lite för tighta skjortor. Obs inte 100 men det är min analys :D Snubbarna med båten iaf. Sen är det yngre tjejer. Oklart vad de ser i dessa snubbar men det kan ju inte vara ngt med musiksmaken iaf ;)

Dock träffade jag ju på ett gäng klubbkids häromdagen som precis upptäckt ”be my lover” så inget är omöjligt 😆
 
Senast ändrad av en moderator:
Försöker göra en ny, tokbra spellista på spotify. Det går... sådär. Inser att i princip allt jag vill lägga till är av samma band och alltså åh, jag vill ha mer variation men är i så stort behov av ny musik, massor av ny musik!

Men visst är det typ omöjligt nu att hitta NY musik? Tacka vet jag gamla Bandit Rock typ 2008 :love: När radion kom med lite förslag åt en...

No2. Är tydligen vaken 04:45? Vaken i 23h nu... Men himla, himla underbar kväll.

Har nu även Boten Anna på hjärnan. Vafan :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 753
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 276
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp