Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den blev god! :d
IMG_20210625_185340_208.webp
 
Har ar det 30*C och jag ar sa glad for att det inte ar "for varmt" ... I morgon raknar vi med 40*C och Sundag lar det bli 45*C. 🙄 Det ar WAY for varmt aldeles for tidigt pa aret. I dag ska jag ut och jobba med recruiting av mer busschaufforer igen. Det far nog bli middag ute for att fira midsommar ocksa.:p
 
Konstig midsommar. Först bananförbannelsen och nu 2 åring som ramlat från balkongen på tredje våningen mitt emot.
Barnet har nu åkt iväg med ambulans, och polis är uppe i lägenheten. Jag har språkmedlat och lugnat folk så gott jag kan men polisen får prata vidare med mamman i lugn och ro.
Hoppas det går bra :(
 
Jag är miljömedveten så det är inte det det handlar om.
Jag bryr mig om miljön och gör allt jag kan, men jag använder parfymfritt tvättmedel och tycker kläderna luktar
Jag svettas en hel del och tvättar rätt ofta kläderna.
Så jag anser att jag kan unna mig sköljmedel då och då
Finns nog bättre saker att göra för miljön än att avstå från några droppar sköljmedel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 754
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 276
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp