Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det den gången?Den hade min pappa skrivit ut och lagt på bordet när sambon firade midsommar i Sverige för första gången
Nu tänker jag mig en vuxen() man som hoppar runt i lägenheten och försöker sjunga på små grodornaInte om man frågar herr Sambo! För mig, som fått lyssna på en språkligt mycket tveksam version av den samt Helan Går i typ fyra veckor nu, är det ganska mycket fel på Små Grodorna.
Självklar rosa läppar
Eller möjligen möjligen röda beroende på kläder
Jäklar vad jag ska äta. Som om det inte finns en morgondag!
Håller på att hungrar ihjäl.
Namm namn ska gotta i mig ALLT och lite till.
Nej men jag föredrar sköljmedelSköljmedel stänger inne fukten i kläderna. Kläderna blir absolut inte renare med sköljmedel. Det har inte den funktionen.,,
Ja jag kommer inte sluta använda detFast sköljmedel gör tyget mjukare, och jag tycker det luktar gott. Finns dessutom parfymfritt. Förstår helt varför man vill ha sköljmedel till sängkläder.
Dåligt för hälsan? Hur då?Oavsett vad man tycker om sköljmedel så är det trots allt både dåligt för miljön och hälsan - om man inte köper ett miljövänligt sköljmedel
Hormonstörande ämne.Dåligt för hälsan? Hur då?
Ser väldigt gott utBörjar bli hungrig nu.
Visa bifogad fil 72427
Ser ut som mat för ett helt regemente, så jag kommer ju inte orka allt.
Det var fantastiskt gott och till efterrätt blev det kladdkaka med grädde och jordgubbar.Ser väldigt gott ut
Nja. Lite mer komplicerat än så.Hormonstörande ämne.
(Sedan innehåller många animaliska ingredienser också, men det har du säkert koll på).