Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar bli hungrig nu.
IMG_20210625_151335_966.webp

Ser ut som mat för ett helt regemente, så jag kommer ju inte orka allt.
 
Såklart började midsommar med jordgubbar och mjölk till frukost :love:. Sen till stallet och red ut en halvtimme i skritt och lite galopp utmed skogskanten där jag fick ducka för regntunga grenar 😅.Hästen har haft en vilovecka så det var riktigt härligt med en ridtur och var pigg och glad över att komma ut, bara några jobbiga flugor. Förra årets midsommarritt blev tidigt på morgonen i hettan medan i år mer traditionsenligt regn 😅. Nåja nu ska jag garnera jordgubbstårta 😋.

Trevlig midsommar på er! 🥰
 
Varit i Kristianstad och handlat, så enkelt att hitta då jag köpte bilen några 100m från Ica maxi, en runda till Rusta ,biltema och Jysk så har jag allt jag behöver för stunden.
Inbjuden till mycket trevliga grannar så kvällen ser ut att bli toppen.
Heja Skåne! 🙈 :D
 
Jag är miljömedveten så det är inte det det handlar om.
Jag bryr mig om miljön och gör allt jag kan, men jag använder parfymfritt tvättmedel och tycker kläderna luktar
Jag svettas en hel del och tvättar rätt ofta kläderna.
Så jag anser att jag kan unna mig sköljmedel då och då
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
689
· Visningar
21 759
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 295
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp