Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då var vi på väg mot västkusten. Inte alls så mycket trafik som jag trodde det skulle vara. Ska försöka vila lite på vägen ner då jag knappt sovit i natt.

B609F659-4799-4BD7-92EA-1C47B09232B9.webp
 
Somnade på soffan och drömde att jag och kompisen hittade en dörr i min klädkammare som ledde ut till en jättefin liten tomt precis vid en strand. Det fanns även en vedeldad spis precis utanför.

För det är ju rimligt att hitta en hemlig tomt på 3e våningen :D🙈
 
Tog bilen och åkte iväg lite längre bort för morgonens hundpromenad. Jag är lite yr och ville inte få nån att misstänka att jag börjat tulla av midsommarspriten redan på morgonen. :D

så jag vinglade runt i grannskogen och njöt i duggregnet. Såg pyttesmå kantareller och en del maskätna soppar. Orkideerna blommade och jag var helt ensam. Så långt bort att det inte hördes några trafikljud eller maskiner. Total frid.
Glad midsommar!
 
Tog bilen och åkte iväg lite längre bort för morgonens hundpromenad. Jag är lite yr och ville inte få nån att misstänka att jag börjat tulla av midsommarspriten redan på morgonen. :D

så jag vinglade runt i grannskogen och njöt i duggregnet. Såg pyttesmå kantareller och en del maskätna soppar. Orkideerna blommade och jag var helt ensam. Så långt bort att det inte hördes några trafikljud eller maskiner. Total frid.
Glad midsommar!
Tag det försiktigt med att köra bil när du är yr, tänker jag....
 
Perfekt väder idag, halvmulet och svalt utan regn :) Har en mysig förmiddag med kaffe och lite fika :d I eftermiddag blir det tvätt, har inte så mycket egentligen men ska tvätta upp duschdraperiet, linneduken och sånt så det blir fräscht och fint till flytten :laugh: Håller vädret i sig kommer det torka på nolltid!
 
Tvättar och städar på Midsommarafton, ja de är också en aktivitet 🤣 Och de hörde av sig från stuteriet på förmiddagen och sa att Mamma mu blivit inseminerad ❤️ 🐴 🥕 Min mamma påtala idag att de bara är snart jag kvar som inte har barn av deras barn svara att jag gör hästbebisar istället🤣
 
Morsan ville ha tårta ocy eftersom hon ser dåligt fick jag hjälpa henne.

Hon ville dessutom bara ha en halv, så vi gjorde så att jag delade tårtbotten i två och gjorde en till henne, en till mig :p Nu har hon en jordgubbstårta med marsankräm och jag har en hallontårta :d
20210625_125513.webp
 
Senast ändrad:
Bor alla på nordpolen eller :cautious:
Här skiner solen, 25 grader varmt och knappt någon vind :up: Södra Norrlands kustland is tha shit :love:

Inväntar goda vänner på en lugn midsommar :heart
Jag bor också i södra Norrlands kustland men här är det nu 20 grader och fortfarande halvmulet :cautious: Måste va lokalt. Behåll finvädret hos dig tills veckan är över dock, jag vill inte ha varmare temperaturer mitt under en flytt :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
690
· Visningar
21 812
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 310
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp