Då var vi på väg mot västkusten. Inte alls så mycket trafik som jag trodde det skulle vara. Ska försöka vila lite på vägen ner då jag knappt sovit i natt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tag det försiktigt med att köra bil när du är yr, tänker jag....Tog bilen och åkte iväg lite längre bort för morgonens hundpromenad. Jag är lite yr och ville inte få nån att misstänka att jag börjat tulla av midsommarspriten redan på morgonen.
så jag vinglade runt i grannskogen och njöt i duggregnet. Såg pyttesmå kantareller och en del maskätna soppar. Orkideerna blommade och jag var helt ensam. Så långt bort att det inte hördes några trafikljud eller maskiner. Total frid.
Glad midsommar!
Du är inte vid västkusten än hahaDå var vi på väg mot västkusten. Inte alls så mycket trafik som jag trodde det skulle vara. Ska försöka vila lite på vägen ner då jag knappt sovit i natt.
Visa bifogad fil 72411
Varmt men mulet härBor alla på nordpolen eller
Här skiner solen, 25 grader varmt och knappt någon vind Södra Norrlands kustland is tha shit
Inväntar goda vänner på en lugn midsommar
Det händer inget när jag sitter stilla - som i bilen. det är när jag kliver omkring som underlaget flyttar på sigTag det försiktigt med att köra bil när du är yr, tänker jag....
Jag bor också i södra Norrlands kustland men här är det nu 20 grader och fortfarande halvmulet Måste va lokalt. Behåll finvädret hos dig tills veckan är över dock, jag vill inte ha varmare temperaturer mitt under en flyttBor alla på nordpolen eller
Här skiner solen, 25 grader varmt och knappt någon vind Södra Norrlands kustland is tha shit
Inväntar goda vänner på en lugn midsommar
Sköljmedel behövs inte. Det gör bara att tvätten stinker. Det är tvättmedlet som gör tvätten ren.Glömde köpa sköljmedel
Så får tvätta sängkläder en annan dag.
Men ska renbädda iaf
Har börjat städa lite men det är lite segt idag. Kan iofs bero på att jag har ont när jag andas.
Så jag är inte helt i form.
Nuduschad och sommarfin. Och så har jag plockat jordgubbar.
Visa bifogad fil 72422
Och ute skiner solen.