Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en såndär dag då detta känns som en rimlig enmans-portion :angel:

44C40224-3406-4D19-8464-CD88625AA999.webp


Klockan ringer ju tydligen 05:45 för stallpass imorgon dessutom :cautious:
 
Sambon kom hem från DK ikväll. Han tyckte det var så kul att få se hur valpen är nu. Han drog ju iväg dagen efter vi hämtat henne. Och den stund han hann träffa henne då var hon helt slut.
Han tyckte det var kul att hon är så himla modig och trygg. Och rolig!
Utlåtandet var: ”Hon är som ett paket bomull som sticks!”
Fluffpäls och vassa, tuggiga valptänder. 😂
 
Jag hade tänkt sova länge i dag men vaknade vid 6 av en himla konstig dröm.

Jag var hemma och tittade på tv när det ringde. Någon som I drömmen var min pojkvän frågade om jag ville gå på bio.
Svarar ja, går ner till en bil jag tydligen har och börjar köra. Kommer på att jag bara har en pyjamas på mig, så stannar och köper kläder.
Kör hem.
Telefonen ringer. Min pojkvän frågar om jag vill åka till stranden. Japp säger jag. Går ner och börjar köra bilen. Kommer på att jag inte har badkläder med mig. Stannar och köper badkläder. Åker hem.
Telefonen ringer. "vill du gå på dejt med mig och äta middag på grand hotel". Klart jag vill. Ner och köra bil. Har fortfarande pyjamas på mig. Stannar och köper någon klänning. Åker hem...
Telefonen ringer.

Ja ni fattar. Hela drömmen var en ändlös loop av detta. Vid 7e samtalet började jag fatta i drömmen att allt loopade och det var som att jag inte kunde styra det och att jag bara fortsatte runt runt i loopen, medan en liten del av mig som var medveten av vad som hände försökte med all sin kraft få allt att sluta.
Blev ganska mardrömslikt.

Nu frukost!
 
Sitter på en båt. Är ca 99% död och 1% levande. Vaknade i tid pga att jag beställt väckning av bästa grannen. 06.45 sharp började hon vråla ”Tööööööörniiiiiiiis!!!” i brevinkastet samt plingade hetsigt på ringklockan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
690
· Visningar
21 812
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 310
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp