Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att tårtbotten ska svalna så jag kan skära upp den och fortsätta fixa med midsommartårtan. Sambon får hjälpa till med nästan allt då jag lyckats invalidisera mig lite lagom till midsommar, men det är väldigt mysigt att fixa och dona tillsammans! Samtidigt lyssnar vi på svensk midsommarmusik och sambon frågade försynt vad det är med svenskar och deras besatthet av att spela körmusik vid varje högtid :angel::laugh:
 
Jag dog lite innan. Har BH på mig, vilket är ovanligt för mig, brukar köra med sport-bh annars.
När vi myste i sängen utbrister han ”du har en brösthållare på dig”… 😂😂😂 va inte direkt igår jag hörde det, är så van vid att alla säger BH. 🙈😅
Sen skratta vi lite åt det. Vi har rätt roligt ihop. ❤️
 
Senast ändrad:
Väntar på att tårtbotten ska svalna så jag kan skära upp den och fortsätta fixa med midsommartårtan. Sambon får hjälpa till med nästan allt då jag lyckats invalidisera mig lite lagom till midsommar, men det är väldigt mysigt att fixa och dona tillsammans! Samtidigt lyssnar vi på svensk midsommarmusik och sambon frågade försynt vad det är med svenskar och deras besatthet av att spela körmusik vid varje högtid :angel::laugh:
Midsommarmusik :confused: ?? Typ, Små grodorna, eller...... :D
 
Jag har försökt somna men till skillnad från de senaste nätterna, då jag däckat i soffan, så är sömnen som bortblåst :meh: Nu har jag gett upp för ungdomarna börjar ge sig ut och man hör mopederna. Ska liks inte tvätta förrän vid 12 imorgon så hinner med en sovmorgon. Dessutom vill jag inte stänga fönstret för det är så skönt ha det öppet när jag sover :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
690
· Visningar
21 812
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 310
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp