Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, har ju medryttarhäst som jag tömkör två gånger i veckan sen 2½ år tillbaka.Har du köpt häst nu?
Midsommarmusik ?? Typ, Små grodorna, eller......Väntar på att tårtbotten ska svalna så jag kan skära upp den och fortsätta fixa med midsommartårtan. Sambon får hjälpa till med nästan allt då jag lyckats invalidisera mig lite lagom till midsommar, men det är väldigt mysigt att fixa och dona tillsammans! Samtidigt lyssnar vi på svensk midsommarmusik och sambon frågade försynt vad det är med svenskar och deras besatthet av att spela körmusik vid varje högtid
Slappa och njut! Nyttosaker hinns med ändåSippar alkoholhaltig dryck och lurar på om jag ska göra nån nytta, eller bara slappa och njuta av kvällen i vetskap att jag är ledig t o m 18/7
Hahaha, menade nog bara sommarmusik! Lite The Real Group, Malena Ernman, BAO, Tomas Ledin, Monica Zetterlund, Evert Taube... Ja, sånt du vet! Malena Ernmans skiva Sverige är favoriten, så många fina låtar!Midsommarmusik ?? Typ, Små grodorna, eller......
Är det nåt fel på små grodornaHahaha, menade nog bara sommarmusik! Lite The Real Group, Malena Ernman, BAO, Tomas Ledin, Monica Zetterlund, Evert Taube... Ja, sånt du vet! Malena Ernmans skiva Sverige är favoriten, så många fina låtar!
Slappa och njut duSippar alkoholhaltig dryck och lurar på om jag ska göra nån nytta, eller bara slappa och njuta av kvällen i vetskap att jag är ledig t o m 18/7
Det regnar hos mig äntligenRegnet kom aldrig Det drog förbi på östra sidan av Skåne istället. Måtte det regna snart.
Inte om man frågar herr Sambo! För mig, som fått lyssna på en språkligt mycket tveksam version av den samt Helan Går i typ fyra veckor nu, är det ganska mycket fel på Små Grodorna.Är det nåt fel på små grodorna
Till jul måste det ju då bli Räven raskar över isen antar jagInte om man frågar herr Sambo! För mig, som fått lyssna på en språkligt mycket tveksam version av den samt Helan Går i typ fyra veckor nu, är det ganska mycket fel på Små Grodorna.