Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, de verkar uppenbarligen sakna humor på ditt jobb.Beslutat mig för att ta bort "eller din pappa" från mitt autosvar.
Vill ha ett jobb kvar när jag kommer tillbaka Blir så körigt annars.
Kanske att du är positiv och lösningsorienterad?Sitter med en uppgift från skolan där jag ska lista 10 saker som jag tycker jag är bra på. Jag körde fast efter 7, pressade fram nummer 8, men nu vet jag inte längre. Och vad fan är min personliga superkraft då? Jag har ingen aning.
Samma som andra medicinerKatten och jag har "puffat".
Nu till ett dilemma... Hur slänger man astmapuffar?
Jag är lite hungrig för första gången sedan magkatarren drog igång ska försöka äta en macka och nyponsoppa till middag, försöker långsamt vänja magen vid mat igen.
Säg inte det... På vår lilla ort verkade det fullt lite överallt. Skulle in och hämta paket i järnaffären - som också är Schenker-ombud. GOTT om folk....
Har inte kollat från balkongenI fb-gruppen för vår lilla stad var en bild på systemkön. hundratals meter lång.
Det kan jag berätta..... har låååång erfarenhet av det.Undra hur köerna till systemet är en dag som denna