Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Katten och jag har "puffat".
Nu till ett dilemma... Hur slänger man astmapuffar?

Jag är lite hungrig för första gången sedan magkatarren drog igång :up: ska försöka äta en macka och nyponsoppa till middag, försöker långsamt vänja magen vid mat igen.
 
Alltså. Wow 🤣

F446D877-73C0-4CB8-97BA-86FA4687E004.webp
 
Oro, rädsla, ångest->ökad puls-> svettig. Men...Det är hur som helst tufft att inse att ens morfar inte kanske lever så länge till 💔. När man får det bekräftat. Men samtidigt...Han vantrivs så dant av att plötsligt vara gammal, sjuk och klen ❤.
 
Skolan ordnade med en ego-boost för oss alla idag. Vi skulle skriva ett par positiva saker om varje klasskamrat och sedan sammanställde läraren detta och skickade till oss så vi fick veta vad de andra tyckte om en. Det var kul läsning. En skrev bl.a. att jag fick hen att skratta ofta. En annan hade också skrivit att jag har humor ibland. Det känns kul! Jag ser mig inte som en rolig person men det är en skön känsla att få folk att skratta. Det smittar av sig tillbaka.
 
Helt slut efter den här dagen. Hästen och jag har utövat högre skolor i form av piaff, passage och levad (på töm). Kul, visst? Problemet var bara att allt jag bad honom att göra var att svänga in på hörnlinjen och flytta sidvärtes. :meh: Han höll på med samma sak k varje sväng i båda varven, i 20 minuter :banghead: Men men, målet idag var att aktivera bakbenen, det lyckades vi iaf med! :D
 
Suttit på Grand Hotel-terassen och druckit lemonad. Man får rätt mkt lemonad för pengarna jämfört med vin. Ca fem liter. Känns som att mitt inre är lite som en stor pool av lemonad nu där det går vågor när jag rör mig.

Var på Zorn-utställningen och gick runt lite. Svinmånga köpte verkligen min underrubrik på stories 😆😆

24640288-B39D-44F0-9FD4-6C60155448B4.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
689
· Visningar
21 759
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 295
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp