Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är helt väck efter gårdagens färd (tor Lerums Fisk för havskräftor till midsommar) men det var underbart att ut på en långkörning igen. Plus att vi träffade en god vän som bor i Lerum också vilket var härligt, vi har inte setts på över ett år.

Särbon fick gå loss på Jula Outlet i Skara också ;) :rofl:
 
Åh herregud jag slutade tidigt idag så jag började med att försöka chatta med telia, det gick åt skogen eftersom nätverket la ner och chatten stängdes. Så då ringde jag, jag kom fram relativt snabbt, men sen skulle supporten "kolla några grejer" och nu har det tutat i snart 30 min. Ska jag dröja kvar, ska jag anta att de har lyckats koppla bort mig? Jag tror inte att jag orkar ta mig igenom växeln en gång till :cautious:
 
Åh herregud jag slutade tidigt idag så jag började med att försöka chatta med telia, det gick åt skogen eftersom nätverket la ner och chatten stängdes. Så då ringde jag, jag kom fram relativt snabbt, men sen skulle supporten "kolla några grejer" och nu har det tutat i snart 30 min. Ska jag dröja kvar, ska jag anta att de har lyckats koppla bort mig? Jag tror inte att jag orkar ta mig igenom växeln en gång till :cautious:
🙄 supporten kom tillbaka, samtalet bröts och halleluja de ringde upp. Men bara för att säga att de måste prata med några andra som inte var tillgängliga just nu så de återkommer 🙄
 
Undra hur köerna till systemet är en dag som denna 😅😅😅

De koerna hade jag glomt 😳 Men jag kan tankas vilja plocka upp en gin flaska fore July 4th (Independence day) sa det ar bast jag gor det innan jag hamnar i ko pa en lokal liquor shop precis fore helgen i fraga.

Och nu ar det dags att ga in i duschen sa jag vaknar och hinner till jobbet i tid. Det ar tidiga mornar har ... 6am just nu och jag har hunnit lasa ikapp sedan i gar.:crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 753
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 609
Senast: Inte_Ung
·
Svar
558
· Visningar
55 276
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp