Undra hur köerna till systemet är en dag som denna
Vet ej pga bunkrat tidigare men det var KAOZZ vid lokala färghandeln som är ombud för Systembolaget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter och fixar ett autosvar för semestern, upptäcker att jag helt omedvetet skrivit "Du kan alltid ringa växeln på 08XXXXXX eller din pappa för att få hjälp"
Ehhh... va? Hur händer det ens att man skriver in något utan att märka det själv?
Sitter och fixar ett autosvar för semestern, upptäcker att jag helt omedvetet skrivit "Du kan alltid ringa växeln på 08XXXXXX eller din pappa för att få hjälp"
Ehhh... va? Hur händer det ens att man skriver in något utan att märka det själv?
Jaha. Jag ringde för ett par timmar sedan en tingsrätt för besked kring en häktning. De skulle återkomma. Hittills har jag inte hört något
Säg inte det... På vår lilla ort verkade det fullt lite överallt. Skulle in och hämta paket i järnaffären - som också är Schenker-ombud. GOTT om folk....Är på väg till stans troligen lugnaste ställe.
Nationalmuseum!
supporten kom tillbaka, samtalet bröts och halleluja de ringde upp. Men bara för att säga att de måste prata med några andra som inte var tillgängliga just nu så de återkommerÅh herregud jag slutade tidigt idag så jag började med att försöka chatta med telia, det gick åt skogen eftersom nätverket la ner och chatten stängdes. Så då ringde jag, jag kom fram relativt snabbt, men sen skulle supporten "kolla några grejer" och nu har det tutat i snart 30 min. Ska jag dröja kvar, ska jag anta att de har lyckats koppla bort mig? Jag tror inte att jag orkar ta mig igenom växeln en gång till
Paniken när man tankar sin bensinbil, tar kvitto, kör iväg. Tittar på kvittot och där står 29 liter biodiesel.
Som tur väl var var det fel på kvittot, inte tankningen.
Det var hemskt! Jag tankar diesel på jobbet så jag hade mycket väl kunnat ta fel.Fy f-n vilken panik!