R
Raderad medlem 68338
Låååååånga
Mamma körde förbi systemet innan det ens hade öppnat och det var kö utanför
Kaos! Tur att man är nykterist!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låååååånga
Mamma körde förbi systemet innan det ens hade öppnat och det var kö utanför
Nu upptäckte jag att "hinken" min mat-soppåse står i har börjat mögla... mysigt... funderar på hur ofta jag måste slänga den påsen egentligen. Den är i papper så det läcker igenom och jag slänger inte jättemycket mat, tyckt det varit lite onödigt att slänga när den inte vart full men nu börjar jag fundera på om jag inte måste göra det ändå.... hmmm...
Det är väl inte för sent för detFan borde blivit mäklare. Nu är grannens lägenhet såld och alla verkar nöjda
Det är väl inte för sent för det
Kaos! Tur att man är nykterist!!
Nej men efter att ha sett hur de jobbar så blir jag utbränd av att tänka på det
Slänger knappt något varje dag. När jag jobbar blir det väldigt lite och är knappt hemma på helgerna längre. Beror det på vad man slänger i den hur ofta den behöver tömmas i så fall? Torra kontra blöta?Nu på sommaren: varje dag tänker jag
Jag åt precis en langos (med gräddfil, räkor, stenbitsrom, rödlök, riven ost). Jag dör vad gott det ÄR. (Och lite p.g.a. att jag nu är galet mätt.)
Hade det på känn att det skulle bli såhär vid dagens veterinärbesök men nu är hjärtat i tusen bitar och jag har ingen galen flattefnatt längre
Låt det stå kvar!!Sitter och fixar ett autosvar för semestern, upptäcker att jag helt omedvetet skrivit "Du kan alltid ringa växeln på 08XXXXXX eller din pappa för att få hjälp"
Ehhh... va? Hur händer det ens att man skriver in något utan att märka det själv?